Gå til innhold

fESTLIG wINamP PlUgIN!

Daniel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Unnskyld meg, men hva slags faens idioter er dere egentlig? Tror dere dette er kult? Tror dere dette er tøft? Tror dere dette er "1337"? Det er ingen av delene, men det er en annen ting, det er HELVETES IRRITERENDE! Jeg foretrekker "leet-speak" fremfor denne idiotien når som helst.. Skjerp dere, før jeg og alle andre med vett i skallen mister respekten for hele gjengen.

Endret av Neophus
Lenke til kommentar
Unnskyld meg, men hva slags faens idioter er dere egentlig? Tror dere dette er kult? Tror dere dette er tøft? Tror dere dette er "1337"? Det er ingen av delene, men det er en annen ting, det er HELVETES IRRITERENDE! Jeg foretrekker "leet-speak" fremfor denne idiotien når som helst.. Skjerp dere, før jeg og alle andre med vett i skallen mister respekten for hele gjengen.

*åhh, så seriøs, åhh, så tøff*

Lenke til kommentar

*åhh, så seriøs, åhh, så tøff*

Jeg er ikke spesielt tøff, jeg har bare vokst fra bleier og action-man. ;)

Lenke til kommentar
Unnskyld meg, men hva slags faens idioter er dere egentlig? Tror dere dette er kult? Tror dere dette er tøft? Tror dere dette er "1337"?

Vi tror ikke noe som helst. Vi har det bare litt gøy. Ikke bli hissig fordi at andre har det gøy. :tease:

Hvorfor visste jeg at noen kom til å si det?

Så la meg få dette rett, dere vil heller ha det gøy, å bli fremstilt som noen barnslige umodne idioter, istedenfor å holde kjeft om denne idiotiske winamp-pluginen, som forresten har eksistert i forskjellige variasjoner siden sent på nittitallet, som vettuge folk ville gjort?

Lenke til kommentar

Wannabe Otto Jespersen? Så fordi jeg velger å ha en viss mening, og konfrontere de den gjelder, med den meningen, så er jeg plutselig en etterligner av en annen person?

Beklager, men jeg ser ikke helt logikken i dette, vennligst utdyp det for meg.

EDIT: Jeg driter i hvorvidt noen liker meg eller ei.

Endret av Neophus
Lenke til kommentar

Les her.

Regner med du ikke visste om denne siden. Uansett. Her er reglene du bryter:

• 1. Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig bruk av banning, flaming og innlegg ment for å skape dårlig stemning er ikke tillatt.

• 2. Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

De ordene med fet skrift bør du tenke over.

Lenke til kommentar
10.Tre eller flere like tråder/innlegg vil bli regnet som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til midlertidig eller permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Bumping av tråder skal unngås, men i nødsfall kun 2 ganger, hver gang minimum 5 dager etter siste post.

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig / overdrevet bruk av smiley's, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Om du skal dra frem regler, så får vel jeg også gjøre det da. :)

EDIT:

3. Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Emnefeltet (E) skal beskrive innholdet i tråden, mens emnebeskrivelsen (B) kun skal benyttes til ekstra info. Eks: (E)Problem med TV-ut på Radeon 9800 (B) jeg får kun sort/hvitt. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Mesteparten av innleggene i denne tråden er "SMS-språk" spør du meg. "The lamers language comes in many variations." :)

Endret av Neophus
Lenke til kommentar

Jeg synes winamp pluginen er bare teit, men så lenge man holder seg til denne tråden med det så aksepterer jeg det.

Kommer man inn på tråden som handler om pluginen så må man forvente at det er noen som skriver her med den på.

Men de som skulle hatt advarsel er de som poster i andre tråder med den på, det er bare barnslig og irriterende for de andre som skal lese det.

Lenke til kommentar
Tja eg ser bare en som fortjener advarsel! Men men winamp pluging'en var morsomt i 5min så ble det irriterende. Mener eg.

Jepp, kun partyfaktor som gjorde den pluginen verdt å bry seg med. Ingenting å ta på vei for allikevel synes jeg...

Lenke til kommentar

Om moderator heller gir meg warn, for å være den som tar det første steget å går ut imot denne idiotskapen, istedenfor å gi warn til alle de som har postet i denne tråden, _bare_ for å vise at de bruker den pluginen, så kyss meg bak, adjø, korrupte drittforum.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...