Gå til innhold

Samsung E710 vs SE K700

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ny mobil, og er rimelig usikker på hvilken jeg skal gå for. Dette er to aktuelle modeller for meg. (har forresten E710 kommet i butikkene?). Hvilken av disse anbefaler dere? Synes det er kjekkt med et bra kamera. Hvilken av disse har feks best kamera? Andre telefoner som er å anbefale? (pris spiller ikke nevneverdig rolle) Hva med den nye Siemens toppmodellen? Er den ute?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med den nye Siemens toppmodellen? Er den ute?

Hvis det er s65 du mener kommer ikke den ut før i august (ifølge Siemens), men denne burde jo helt klart være et alternativ.

Hvis du ikke er for opptatt av at telefonen må være kamskjell ville jeg klart valgt k700. Den har mye bedre specs (blåtann, mp3, større minne, radio, Java MIDP 2.0 (3D-java), vesentlig høyere oppløsning på skjermen og muligens bedre standbytid).

Kan ikke uttale meg om kameraene, for har ikke prøvd noen av dem, men begge har 640 x 480 pikslers oppløsning iallefall.

E710 er ute i butikkene, og vil tro du får større problemer med å skaffe deg k700 egentlig, da pågangen er stor.

Lenke til kommentar

Har sansen for kamskjell og spesielt samsung E710 sitt design. Blåtann, mp3 osv er ikke så veldig viktig for meg. Men er Samsung-telefonen generellt bra, eller noen spesielle svakheter osv? SE Z1010.. den er vel ikke kommet ut enda? Når kommer den? Tenkte forøvrig på Siemes S65 ja, den ser absolutt spennende ut. Men spørs om jeg greier å vente

Lenke til kommentar
Har sansen for kamskjell og spesielt samsung E710 sitt design. Blåtann, mp3 osv er ikke så veldig viktig for meg. Men er Samsung-telefonen generellt bra, eller noen spesielle svakheter osv?

Designet er veldig fint :thumbup:

Men det er endel småting det er veldig lett å irritere seg over ved denne telefonen.

Lenke til kommentar

Hvis han/hun ikke har behov for alle ekstragreiene på k700 må Mohaaa ha lov til å velge e710, eller hva? Ingen vits å si "k700", "k700 er best!" osv etter at han har sagt at han liker kamskjell og ikke har behov for blåtann osv.. pga 3G-støtte kommer vel ikke z1010 til Norge enda :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...