Gå til innhold

Flytte AT PSU over til cd-rom

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg trengte enda en PSU i pc. Har 1 gammel AT PSU liggende som jeg tenkte jeg kunne bygge inn i en cd-rom boks (ja vet at den er lav).. Det er største problemet er kjøleribbene. De er nemlig før høye, så jeg må enten kutte de på en måte eller bøye de litt ned. Nei, har ikke store lodde skills..

Så når det gjelder kjøling så står det en 80mm inni der, men trenger jeg den? er det ikke nok å sette 2-3, 40mm vifter i baken på cd-romboksen.

Er det noen som har gjort dette, eller har en link til dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg trengte enda en PSU i pc. Har 1 gammel AT PSU liggende som jeg tenkte jeg kunne bygge inn i en cd-rom boks (ja vet at den er lav).. Det er største problemet er kjøleribbene. De er nemlig før høye, så jeg må enten kutte de på en måte eller bøye de litt ned. Nei, har ikke store lodde skills..

Så når det gjelder kjøling så står det en 80mm inni der, men trenger jeg den? er det ikke nok å sette 2-3, 40mm vifter i baken på cd-romboksen.

Er det noen som har gjort dette, eller har en link til dette?

Nå har jeg begynt.. kuttet litt av ribben og bøyde de ned. Nå gjernstår det å finne en feste metode til PSU (kretskortet) Muligens jeg skal lage worklog av dette

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...