Shotherra Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Tenkte jeg trengte enda en PSU i pc. Har 1 gammel AT PSU liggende som jeg tenkte jeg kunne bygge inn i en cd-rom boks (ja vet at den er lav).. Det er største problemet er kjøleribbene. De er nemlig før høye, så jeg må enten kutte de på en måte eller bøye de litt ned. Nei, har ikke store lodde skills.. Så når det gjelder kjøling så står det en 80mm inni der, men trenger jeg den? er det ikke nok å sette 2-3, 40mm vifter i baken på cd-romboksen. Er det noen som har gjort dette, eller har en link til dette? Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Tenkte jeg trengte enda en PSU i pc. Har 1 gammel AT PSU liggende som jeg tenkte jeg kunne bygge inn i en cd-rom boks (ja vet at den er lav).. Det er største problemet er kjøleribbene. De er nemlig før høye, så jeg må enten kutte de på en måte eller bøye de litt ned. Nei, har ikke store lodde skills.. Så når det gjelder kjøling så står det en 80mm inni der, men trenger jeg den? er det ikke nok å sette 2-3, 40mm vifter i baken på cd-romboksen. Er det noen som har gjort dette, eller har en link til dette? Nå har jeg begynt.. kuttet litt av ribben og bøyde de ned. Nå gjernstår det å finne en feste metode til PSU (kretskortet) Muligens jeg skal lage worklog av dette Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Masse bilder og litt diskusjon fram og tilbake med deg selv om eventuelle løsninger og dette blir en tøff worklogg Endret 26. juni 2004 av enden Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Masse bilder og litt diskusjon fram og tilbake med deg selv om eventuelle løsninger og dette blir en tøff worklogg Takker så mye, da får jeg gjøre det Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Ville bare legge en link til mitt prosjekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå