Cowboystrekk Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 fikk ylig høre om denne operatøren og ble nysjerrig på hva de hadde å tilby, syntes det virket greit nok etter å ha sett prisene deres. en ting jeg imidlertid ble oppmerksom på var: nederst på siden så jeg et bilde av en SE k700 til 2549!!! uten binding, ved siden av stod det t630... enten har de tabba ellers synes jeg det var litt dårlig gjort, tror etterhvert de aller fleste vet hvordan t610/630 ser ut, ihvertfall en nettbutikk som selger dem! mulig noen synes jeg overreagerer men de burde i det minste skrevet at bilde av telefonen ikke samsvarer med den de selger! Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hmm..Så på det nå jeg også. Hvis man trykker på bildet av k700 kommer det jo opp hvordan tilbudene egentlig er, og med riktige bilder, så det var ikke sååå ille synes jeg. De har garantert lagt inn et bilde av k700 for at vi skal sperre øynene opp, noe vi også gjorde Lenke til kommentar
reintz Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 De har garantert lagt inn et bilde av k700 for at vi skal sperre øynene opp, noe vi også gjorde Enig, det så litt rart ut... jeg mailet og spurte, de sier det er en feil og det skal rettes opp. -Magnus Lenke til kommentar
Coolchili Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 En ting jeg lurer på - One er ikke registrert i foretaksregisteret, men i vilkårene til One beskrives avtaleforholdet som inngås mellom One og kunden. Hvordan kan det inngås et avtaleforhold mellom en kunde og noe som ikke er registert som en juridisk enhet ?? Er klar over at driver et slag videresalg av tjenster for mobilfabrikken, men burde ikke da avtalen vært mellom kunden og mobilfabrikken ?? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hvorfor skulle det egentlig være det? En bedrift kan drives under et annet navn enn det som det er registrert med. Selv om f.eks Telenor egentlig heter Telenor mobile communication AS eller noe i den dur, står det jo bare Telenor i avtalen, siden det er dette navnet bedriften drives under. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå