d0ppler Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hei, utvikler en gratis tekst-editor, så er jeg misfornøyd med designet til knappene jeg har pr. i dag, og lurte på om det er noen ildsjeler der ute som virkelig kan design som vil være villig til å bidra. Dette har ingenting med Webdesign å gjøre, så jeg er litt usikker på om dette er riktig sted, uansett så tar jeg sjangsen, og regner med at noen av dere som leser denne tråden har peil på design. Slik ser knappene ut nå: altså, en knapp for : -Nytt dokument -Åpne dokument -Lagre dokument -Undo -Redo -Cut -Copy -Paste -Search -Replace -Options -Hjelp (salig blanding av norsk/englesk ) Er fornøyd med designet av selve logoen, og vil kanskje at knappene skal ha noen elementer av denne: Jeg vil ha stilrene knapper med profft look. Det er ingen penger, men du vil få ditt navn nevnt under "About" Bildene kan ikke overskride 21X21 pixler, så det er nok av utfordringer tenker jeg. Hvis du er interrisert, si ifra enten i denne tråden, eller på pm. Programmet kan forøvrig lastes ned her : home.no/evolved (og ja, jeg skal anti-alisiere logoen snart.. ) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Du kan jo ta en titt på gratis ikoner som f.eks de som leveres til GNOME prosjektet? Edit: http://jimmac.musichall.cz/ikony.php3 Noen er under GPL linsensen... Endret 28. juni 2004 av PiRANhA Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 wow. de ikonene jeg bruker er noen gnome greier de også, men her har jeg mye mer å velge mellom! takk for at noen endelig gadd å svare på posten min! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 takk for at noen endelig gadd å svare på posten min! Det er derfor vi er her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå