Solow Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg har en irriterende suselyd på mitt kabelmodem fra CanalDigital. Det er også ganske varmt. Er det noen som har samme problem og om det går an å løses? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Mitt modem er også litt varmt, men det er ikke noen form for suselyd eller andre lyder fra det. Kanskje du skal ringe CanalDigital og spørre om det er normalt med lyd fra modemet Lenke til kommentar
bekkalokk Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg slet med en høyfrekvent lyd da modemet var helt nytt, men det har forsvunnet nå heldigvis. Kanskje det bare trengte litt innkjøring Lenke til kommentar
SvovelSyre Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Terayon-modemet vi har her i huset har også den høyfrekvente pipelyden. Irriterende når man ikke har på headset. Men ble meddelt at vi får ADSL-linje fra Catch (1700/512) fra jobben til pappa snart, så får vel forberede meg på å si adjø til hyle-Terayon samt 750/150. Tror det skal gå greit, gitt. Hehe. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Bare ring inn så sender de nytt. Men dersom dere nettopp har byttet, vær obs på at dere bruker det medfulgte power'et. Lenke til kommentar
Solow Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Har skrevet en mail til canal digital. Modemet er på stuen så det blir litt vanskelig å gå med headsett hele tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå