alphadec Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 HVorfor blir denne ku gitt ut til xbox & PSX. ? SLik har vi sett endel av i det siste bl.a så kommer jo ikke GTA4 til pc bare til konsol kunne gjerne tenke meg et bra svar på hvorfor dette skjer, for det er jo gaaaanske mange flere pc brukere enn det er konsol brukere. Red Dead Revolver Dette er vel den siste title som jeg kunne tenket meg på pc'n og ikke bare på konsol. PS: De av dere som mener "kjøp konsol" svar: Glem det, kommer ikke til og bli gjort da jeg er meget fornøyd med pc'n. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Tipper det grunner i økonomiske årsaker. Som så mye annet. Men på samme måte som GTA-serien, så skal du ikke se bort fra at Red Dead Revolver også kommer til PC etter hvert. Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Tipper det grunner i økonomiske årsaker. Som så mye annet. Men på samme måte som GTA-serien, så skal du ikke se bort fra at Red Dead Revolver også kommer til PC etter hvert. Det som er utrolig merklig er jo at Xbox er en (pc) P3 800mhz men med endel "custum chips" så skulle vel være smal sak og konvertere xbox versjon over til "vanlig pc"!! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det som er utrolig merklig er jo at Xbox er en (pc) P3 800mhz men med endel "custum chips" så skulle vel være smal sak og konvertere xbox versjon over til "vanlig pc"!! Tja. XBOX er kun spilling, mens PC dreier seg om så mye annet i tillegg. XBOX har forresten 733 MHz, ikke 800 Mhz. *Pirke* Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Kommer sikkert til PC en eller annen gang dette spoillet her også, men tar litt tid. Dette er en tittel soim er "kjøpt" til konsoll for å trekke kjøpere hit! (Samme som GTA) Er jo endel spill som blir brukt på denne måten. Som lokkemat for kjøpere. GAmeCube er vell beste eksempelet på konsoll som er flink til dette.. PS: Og bare så det er sagt: SJEFS SPILL dette her ass Über kult faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå