eKoFiSK Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Noen som har erfaringer med en av disse to koffertene fra clas Endret 25. juni 2004 av tøflus Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hva vil du vite? Sannsynligvis om de er lette å modde eller ikke ...(?) Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 tenkte liksom hvordan materiale og det er og om det funker bra å skjære i de Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Den nederste er laget av et ganske mykt materiale. KJøpte en slik på europris for en stund siden, den lukter helt forferdelig, og det gjør den enda(ikke like mye) minst 2 måneder etter at jeg kjøpte den. Endret 25. juni 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Den nederste er laget av et ganske mykt materiale. KJøpte en slik på europris for en stund siden, den lukter helt forferdelig, og det gjør den enda(ikke like mye) minst 2 måneder etter at jeg kjøpte den. Det er jo europris da..... tenkte å kjøpe på clas... men takk anyway Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Om jeg ikke tar helt feil så er platene veldig myke, du må sikkert forstreke noen av platene som du skal ha PC'n i, og feste noe i de.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå