Gjest Slettet-10579 Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Skal de blåse luften ut eller inn? Jeg har et Chieftec Dragon DX-01BLD som begynner å bli litt vel varmt nå som sommertemperaturen kommer, så jeg skal sette inn 2 vifter for å senke temperaturen litt. Mener å ha sett at vifter som står over bakplaten el I/O-shield skal blåse UT.... Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Inn på siden/foran, ut bak Eller omvent, do as you please EDIT: Er vel best ut bak, så slipper du å sitte i stormen hvis du har pc'n ved siden av deg Endret 25. juni 2004 av Nosferatu Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 beste er ut bak, å ikke inn, siden det er såpass mye varme der, å er litt dumt å dra inn varm luft Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Kan jo modde litt og ta ut luft i toppen å. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Skulle egentlig ha vært postet på luftkjøling denne Inn i front, ut bak\topp. Set om du greier å sette en 120mm i front, det er best. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Skulle egentlig ha vært postet på luftkjøling denne Oopps, min feil. Jeg så ikke den kategorien. Beklager. Håper en moderator kan flytte den dersom en mod ser posten. Jeg har boret et hull i veggen til rommet ved siden av, og strukket ledningene gjennom der. Så maskinen står i naborommet, så støy er ikke noe problem Jeg måtte ikke forlenge kablene engang Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 hehe, da kjøper du 2delta vifter å setter i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå