Solow Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Kona byttet til chess kontant for noen dager siden. Alt fungerer greit, bortsett fra en ting. Det går ikke an å sende meldinger fra mobilen. Hun ringte til chess i går og dagen før der, og de skulle sende en feilmelding. Men fremdeles fungerer det ikke. Noen som har opplevd det samme og vet hvor lang tid det tar? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hei Har du sjekket om det ligger riktig meldingssentral nr inne? +4790002100 Lenke til kommentar
Gjesp Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 ...Eller hvis du har dekning i NetCom sitt nett: +4792001000. Ja, for Chess bruker også dette nettet. Du vil automatisk få det nettet du brukte fra forrige abonnement. Lenke til kommentar
picko Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 ...Eller hvis du har dekning i NetCom sitt nett:+4792001000. Ja, for Chess bruker også dette nettet. Du vil automatisk få det nettet du brukte fra forrige abonnement. Her var det snakk om Chess Kontant, og på kontantabonnementene så benyttes det bare Telenor sitt nett. Lenke til kommentar
Gjesp Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Javel. Det var nytt for meg. Lenke til kommentar
.:KaLLe:. Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 jeg hadde netcom før og nå har jeg telenor dekning med chess.. Lenke til kommentar
Solow Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 jeg hadde netcom før og nå har jeg telenor dekning med chess.. Det er Telenor-dekning ja. Nytt simkort er motatt som skal løse problemet. Men det er håpløst å komme igjennom på kundeservice for å aktivisere det... Prisen på kontantkortet bil derfor høyt! Slike ekstrakostnader synes jeg Chess bør dekke, da de ikke leverte det produkt som ble bestillt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå