Gå til innhold

Chess Gprs priser


Anbefalte innlegg

Kjære Lesere / Chesskunder!

Beklager litt sein tilbakemelding på våre Gprs priser.

Nå er nye prisene klar, og kommer på chess.no i løpet av dagen.

Tenkte at Dere som er mest opptatt av dette, skulle få nyheten først.


Ny pris: kr. 14 pr. megabyte.


Vi kommer også med et supertilbud til storbrukere om noen uker.

Prisendringen gjelder fra 1 august, og gjelder både abo og kontantkort!

Chess selger nå den billigste Gprs i Telenor sitt nett.

Kvalitet hos Telenor er mye bedre enn hos Netcom


Med ønske om en god sommer for dere alle!


Idar Vollvik :yes:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Betyr dere at dere har gitt opp kampen om å være Norges billigste? Kjekt for nåværende kunder iallefall, hvis de ikke har lyst til å bytte. Og på hvilken måte er kvaliteten på deres GPRS bedre?

 

Edit: way to go med prisnedsetninger uansett da, selv om dere ikke lengre er billigst. Konkurranse er bra og siden jeg ikke akkurat har hørt at enormt med klager mot dere kan du si, så regner jeg med at dere holder en bra leel der og. Stå på :)

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Tenk å klage over konkurrentens GPRS, uten noen form for forklaring. Ja det er også en form for forrettningsdrift. Ble skeptisk til Chess jeg nå! De som har vært så seriøse og prisledende. Håper det ikke var den virkelige Idar Vollvik som uttalte seg, for det var lite seriøst! Dersom det var han vil jeg be han demantere eller forklare dette! NetCom ble sinte når jeg ringte De med ansvar for GPRS, ikke rart! Håper Mobyson gjør det bra jeg, vesentlig bedre priser og en vesentlig bedre internettside. Mobyson har også veldig god oppfølging ovenfor kundene slik jeg opplever det!

Endret av ebbe77
Lenke til kommentar

På Telenorsidene sies det:

Gprs dekning er tilnærmet lik gsm dekning.

Gjelder ikke dette Netcomdekningen?

 

Dette var et uvanlig utspill fra representanten til Chess.

Chess bruker vel muligens en informsjons/kundeservise medarbeider til å representere seg her.

I Vollviks navn....

Ser ut slik på måten det er skrevet på.

Men er dette riktig da?

Eller har Chess blitt useriøse og må bruke “dirty tricks, nå som de ikke er billigst, men bare nesten billigst???

Litt rar utvikling/informasjon på Chess for tiden.....hm....synd.

Lenke til kommentar

storbrukere av hva egentlig? gprs eller storbruker generelt?

 

gprs styret har jeg egentlig ikke stressa så mye med, men den sida er latterlig dårlig. Kan da ikke være så vanskelig å holde den relativt oppdatert? Nyhetene fra media går jo om hverandre sånn dato messig. Og priser blir endra uten at det står på forsida etc. Kan ta jobben jeg. 300.000,- i året :D

Lenke til kommentar
storbrukere av hva egentlig? gprs eller storbruker generelt?

 

gprs styret har jeg egentlig ikke stressa så mye med, men den sida er latterlig dårlig. Kan da ikke være så vanskelig å holde den relativt oppdatert? Nyhetene fra media går jo om hverandre sånn dato messig. Og priser blir endra uten at det står på forsida etc. Kan ta jobben jeg. 300.000,- i året :D

Hadde ikke gjort noe om siden hadde vært kompatibel med andre browsere enn IE også...

Lenke til kommentar
storbrukere av hva egentlig? gprs eller storbruker generelt?

 

gprs styret har jeg egentlig ikke stressa så mye med, men den sida er latterlig dårlig. Kan da ikke være så vanskelig å holde den relativt oppdatert? Nyhetene fra media går jo om hverandre sånn dato messig. Og priser blir endra uten at det står på forsida etc. Kan ta jobben jeg. 300.000,- i året :D

Hadde ikke gjort noe om siden hadde vært kompatibel med andre browsere enn IE også...

Er ikke alltid det er nettsiden som har skylden vet du :p

Kan ha noe med instillinger i nettleseren gjort av brukeren også, nemlig deg!

Jeg bruker Opera, ser siden fint jeg!

Lenke til kommentar

Hvordan kan Chess forsatt bruke "norges billigste på mobil" når dette uomtvistelig ikke stemmer ??? Det er jo en rekke aktører som en god stund nå har vært langt billigere en Chess (ref telepriser.no)

 

Helt merkelig at et selskap som ønsker å bli tatt seriøst faktisk forsøker og drive det som må kunne kalles villedene markedsføring.

 

Ser også at de har bannere for kontant som sier "billigst SMS". Det er jo respikka bløff når sms prisen på kontant er 0,49 !!!

 

:nei:

Lenke til kommentar
storbrukere av hva egentlig? gprs eller storbruker generelt?

 

gprs styret har jeg egentlig ikke stressa så mye med, men den sida er latterlig dårlig. Kan da ikke være så vanskelig å holde den relativt oppdatert? Nyhetene fra media går jo om hverandre sånn dato messig. Og priser blir endra uten at det står på forsida etc. Kan ta jobben jeg. 300.000,- i året :D

Hadde ikke gjort noe om siden hadde vært kompatibel med andre browsere enn IE også...

Jeg bruker Linux, og har ikke Internett Explorer

Jeg ser siden helt fint i Opera. I Mozilla og Konqueror og lignende er kvaliteten på siden noe redusert, men dette er kun på grunn av den skrifta som ser ut til å ligge i en litt rotete tabell-ordning.

 

Håper det ikke var den virkelige Idar Vollvik som uttalte seg, for det var lite seriøst!

Joda, det var den virkelige Idar Vollvik som uttalte seg.

 

Ellers høres det bra ut med supertilbudet for storbrukere :)

Lenke til kommentar

Fikk en reaksjon fra NetCom i dag på Idar Vollvik og Chess "informasjon" om at GPRS til NetCom er veldig mye dårligere en GPRS til Telenor.

 

Hei,

 

Takk for henvendelsen - tilbakemeldinger er alltid velkommene. Det Vidar Vollvik skriver om kvaliteten på vårt GPRS nett er ikke lenger riktig. Vi har, dessverre, hatt en del problemer, men har i nylig oppgradert GPRS med nye leveranser fra vår leverandør Siemens. Vi ser nå betydelige forbedringer og de problemene vi har hatt, er så godt som borte. I tiden fremover vil vi gjøre ytterligere oppgraderinger som vil føre til et enda mer stabilt og raskere GPRS nett.

 

------------------------------------------

NetCom GSM

Jardam Kjetil

Product Area Manager

[email protected] <mailto:[email protected]>

P.O Box 4444 Nydalen

Sandakerveien 140

0403 Oslo

Norway

mobile: +4793282700

 

Idar Vollvik blir da veldig lite troverdig når Chess selger både i NetCom og Telenor mobils nett, og han ikke har peiling på hva som skjer innen for sin egen bransje. Dette burde Idar Vollvik og Chess ikke gjøre.

Idar Vollvik bør demantere sine påstander og ikke bruke slik fremgangsmåte for fremtiden. Chess er et meget bra firma med mange fornøyde kunder og bør passe seg for å rakke ned på andre!

Lenke til kommentar

Vedr. Chess-boss: sitat: "Kvalitet hos Telenor er mye bedre enn hos Netcom " Det er vel verdt å merke seg at konkurrentene på kontantkort ligger stort sett i NetCom`s nett. *Så det var nok en "gjennomtenkt" uttalelse...., men om det var en smart uttalelse kan jo diskuteres..... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...