Gå til innhold

Billigste 6800 ultra?

Stigma

Anbefalte innlegg

Fannt denne et stykke ned på produktguiden:

https://ssl.itbutikken.dk/default.asp?sprog...47&varenr=67721

Denne er ikke mindre enn 650Kr billigere enn billigste 6800 ulta jeg kunne finne på komlett etter et raskt søk. Så vidt jeg kan se er det ikke noe reduserte specs eller noe slikt, men jeg vil gjerne ha et par second opionions fra andre =) Er det noe som mangler på denne i forholdt til vanlige 6800 ultra kort?

Er det forresten noen vet om enda billigere ekte 6800 ultra kort? I såfall, si ifra.

Tenkte jeg kunne linke til billigste x800 XT PE mens jeg er i gang:

http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=140297

Nå som jeg fannt en 6800ultra nesten så lavt priset som en x800 XT PE, så tror jeg nesten jeg må revurdere grafikk-kort valget mitt enda en gang, og ta hensyn til de nye nvidia driverene.

Huff... klarer ikke å bestemme meg, men så selges ikke disse kortene før om nesten en måned heller da, så det er masse tid til å bestemme seg ^_^

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

650 kr??!!

fant dette på komplett.. likevel 220 kr dyrere.

Sparkle kortet ser ut som et standard ultra kort og ingenting som skulle tilsi at det er noe dårligere/bedre enn andre Ultra kort.

Sliter med samme problem som deg jeg og.. skal jeg kjøpe ati eller nvidia, pro eller xt, gt eller ultra... jaja.. får vel brenne av litt penger å kjøpe.. tror jeg blir meget fornøyd uansett hvilket kort jeg velger, for ytelses økningen fra radeon9600pro kortet jeg har nå blir uansett STORT!!! :D

Lenke til kommentar

AAARGH! Flate fader. Det har vært en feilprising som de har rettet opp tydeligvis.

Når jeg var inne på den linken tidligere (en time eller to siden?) var prisen ca 4350Kr.

Jaja, det var kanskje for godt til å være sant. Ser ut som det fremdeles blir en x800 XT på meg da, ved mindre noe forandrer seg innen de slippes. De er tross alt fremdeles generellt sett høyere på ytelse, og koster et halvt tusen mindre (nå når jeg ser at det bare var en feilprising fra itbutikken)

-Stigma

Lenke til kommentar

Tidligere for ikke så lenge siden skal hardware ha hatt en oerskrift om at Gainward kommer til å levere de beste ultra brikkene ihvertfall ! de er litt dyrere enn andre men har bestilt min for ett par uker siden ! :D

som koster 5200 og noe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...