Aequitas Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 vil det seie at viss eg vil kjøpe 775 hovedkort, so må eg kjøpe meg ny psu som har 24 pins atx kontakt? Det vanlege er vel 20 pins + 4pins, eller koblast desse to berre saman i samme området på hovedkortet? Såg infoen hos Anandtech.com Takker for svar Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Godt spørsmål, nå er heldigvis ikke strømforsyning det dyreste å kjøpe inn, men alikavel, har man en god en ønsker man selvfølgelig å spare penger... Noen som kan hjelpe oss her? des,OUT! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Mener å ha lest noe på HW.no at du kan bruke 20-pin ATX strømforsyningen på en 24-pin, men nå finner ikke jeg igjen testen :/ Lenke til kommentar
Howard Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 24-pins-kontakten er "bakoverkompatibel". Mao. kan du fint bruke en 20-pins kontakt i 24-pins-kontakten Lenke til kommentar
Aequitas Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Takker : ) Er der kontakt for den 4 pin pluggen frå psu'en også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå