Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fjerning av hotbar!

Anbefalte innlegg

Jeg laster ned nylig noen extra greier til msn messenger å seff må d komme masse hotbars i tillegg, problemet er at jeg ikke får fjernet disse, har allerede prøvd programer som Norton AntiVirus, Ad-aware 6.0 og noadware.

Noen som vet om andre metoder for å få fjernet hotbarene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, seff måtte d vær msn pluss, kom ein ein hotbar rett under address og ein heilt nere på skjermen som e sikkert 4 cm høy, men eg har isje klart å fått de fekk, ska prøva med spybot nå....

Lenke til kommentar

Er det INGEN som leser hva de godtar når de installerer ting?

Det står ganske tydelig under installasjonen av messenger plus, at ved å trykke ja, får du hotbar, og ved å trykke nei, installeres bare messenger plus..

Slett messenger plus, og legg det inn en gang til, og les hva du godtar denne gangen..

Lenke til kommentar

Hm... står på msgplus.net-forumene at hvis man avinstallerer MsgPlus så forsvinner sponsorprogrammene. Så kan man installere Plus igjen UTEN sponsorprogrammene.

Med mindre man har leket med Ad-Aware, Spybot og lignende som ødelegger programmene helt slik at de ikke engang klarer å avinstallere seg selv lenger.

I really have to point out that the sponsor program doesn't force itself on your computer... if you unisntall Messenger Plus!, it will unisntall the sponsor, and that's about it. The sponsor is uninstalled thousands of times a day (with 60,000 daily installs, you can understand why) and the only people who complain are generally people who try to be smart, delete files/registry entries themselves, use tools like Adaware and then are surprised the sponsor program can't even find its uninstallation program anymore.
Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar
eg leste å svarte nei på ting som dukka opp når eg lasta d ner, fatte isje koffer de kom, kanskje eg sko har kryssa av någe mens eg instalerte d....

jeg er litt usikker på hva du prøver å si her, men hvis jeg ikke tar helt feil så vil korrekt svar til ditt spørsmål være: ja. det er under installasjon, ikke under nedlastingen (!) du kan velge om du vil ha med sponsorprogrammet eller ikke.

Lenke til kommentar
Er det INGEN som leser hva de godtar når de installerer ting?

Det står ganske tydelig under installasjonen av messenger plus, at ved å trykke ja, får du hotbar, og ved å trykke nei, installeres bare messenger plus..

Slett messenger plus, og legg det inn en gang til, og les hva du godtar denne gangen..

Litt enig, MEN jeg må si at MessengerPlus installasjonsapp'en er rimelig sleip. Den delen der man kan velge å ikke installere den bar'en ligner jo VELDIG på en vanlig "Do you accept the terms and conditions....?"... og seriøst: hvem er det som leser de (alle burde jo selvfølgelig lese de)?

Lenke til kommentar

enig dr. progg, jeg gadd ikke å lese d, pleier egenligt isje å lesa sånn accept greier d står alltid masse tull der, men seff er de så sleipe at de lurer inn ting der,

Har dere sett reklamen for msn hotbaren man kan laste ner gratis, tragisk......

Endret av Simi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...