Bennyhil Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Håper jeg har lagt inn dette på rette stedet. Grunnen til at jeg spør er at jeg kjøpte et KH fra driveren av dette firmaet. Men som dere vil se om dere prøver og gå inn på www.okkdata.no er det ikke så mye å finne der nei. Han hadde en annonse her på BRUKTMARKED som jeg svarte på og kjøpte og har betalt for dette. Han svarte fort å kjapt da jeg ville kjøpe, men har ikke fått noe svar de 3 siste dagene. Han har ikke oppgitt noe tlf nr og når jeg søker på adressen hans i Telefonkatalenog bor der en helt annen person der. Annonsen har heller ikke blitt fjernet etter at jeg har kjøpt og betalt for varen og jeg håper det ikke er flere som har kjøpt den. Nr: 46112 Noen som har erfaring eller kjenner denne personen? Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Har du sjekket whois informasjonen på domenet? Du kan finne den her og der er all kontaktinfoen du skulle trenge. Håper det løser problemet ditt. Men tre dager er jo ikke all verdens tid heller... Lenke til kommentar
Bennyhil Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Tror han leser litt her på forumet han også. Nå kom mailen og alt virker som det skal gå riktig for seg. 3 dager er ikke så alt for lenge å vente på en vare, men driver man et firma så ville jeg tro at 3-4 dager uten å lese og svare på mail er i lengste laget. Men det var da jeg ikke kunne finne verken info eller tlf nr til han som person eller firma jeg begynte og lure på om noe var galt , men har han gjort og gjør som han lover i mailen jeg fikk nå så er alt i orden. Jeg har da ikke sagt noe stygt om vedkommende, bare lurt på hvem og hva for et firma dette var! Kommer ikke til og være redd for og handle der igjen om alt går som avtalt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå