Raven Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Har et Asus A7V266 HK. Når jeg går in i systeminformasjon og velger problemenheter, får jeg opp ACPI IRQ feil 22? Trenger svar? Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Quote: On 2001-11-04 02:16, Raven skrev:Har et Asus A7V266 HK. Når jeg går in i systeminformasjon og velger problemenheter, får jeg opp ACPI IRQ feil 22?Trenger svar? ACPI har med strømstyring å gjøre denne funksjonen kan styres av/på i BIOS. Det er ofte denne funksjonen må være på for at Windows skal avslutte seg selv uten at du trenge å trykke på AV/På knappen. Denne fusksjonen må også være på for at div strøspare alternativ skal være synlige/virke under avangsert i strømstyring (kontrolpanel). Foruten det har den liten betydning det er fullt mulig å disable denne i BIOS uten problemer etter på. Vanligvis bruker ACPI IRQ 9. Sjekk om ACPI er på eller av i BIOS. Lenke til kommentar
Raven Skrevet 4. november 2001 Forfatter Del Skrevet 4. november 2001 Finner ikke hvor jeg skal aktivere det......Vet du hvor? Det står ikke ACPI noe sted i Bios. Er det andre navn på ACPI? Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå