Gå til innhold

Feste Samsung 173T på veggen?

Anbefalte innlegg

Har akkurat fått min nye Samsung 173T i posten. Skjermen ble kjøpt hovedsaklig pga testen her på hw.

Foreløpig er jeg meget fornøyd, den er skarp elegant og alt jeg egentlig hadde forventet av den. Men jeg ser at foten er litt anderledes enn bildet fra testen her indikerer.

Det er en rund fot med hull i midten og på "stammen" er det en høyttaler med lyd og volum kontroller. Er det en ny/anderledes versjon? Er den i tilfelle mulig å montere på vegg? Umiddelbart så jeg ikke helt hvordan det skulle gjøres.

Skjermen ble kjøpt fra itbutikken da det var suverent billigst (med unntak av "ns consulting" elller noe som jeg synes virket som en skikkelig amatør bedrift.) Men hvor den ble kjøpt fra skal vel ikke ha noe å si?

Noen som har skjermen som har erfaringer, evnt har samme modell som meg?

Veldig kjipt om den ikke er monterbar på vegg da det var en av grunnene til at jeg kjøpte den

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne skjermen godtar en 100mm x 100mm VESA-kompliant monteringsbrakett.

Se manual som følger med skjermen for bilder, her har du teksten:

For å fjerne selve støtten: [# Slå av skjermen og trekk ut strømkabelen.

# Plasser LCD-skjermen med forsiden ned på en plan overflate med en pute under for å beskytte skjermen.

# Fjern de 2 skruene oppe (i overgangen mellom selve skjermen og foten)og fjern deretter foten fra LCD-skjermen.]

For å feste støtten: [Juster monteringsbraketten med hullene i bakre deksel på braketten og fest den med de fire skruene som følger med armstøtten, veggfestet eller en annen støtte.]

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...