_tHokA_ Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 done deal.... Hvordan virker PSU, er det stabilt? Skal ha en sånt PSU jeg også, men jeg vil høre hva andre suer først Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg synes det fungere helt utmerket... Det blir nokså stresset i den maskinen som er avbildet siden jeg har en 226Watt pelt tilkoblet. Noe som gjør at jeg må ha viftene noe høyere pga varmen som blir i rommet Men utenom det så er den stabil og fin. Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Men hvor mye støyer denne på det laveste? Fordi jeg har PC'n ca. 1,5m fra senga der jeg sover, og jeg bruker å ha PC'n på Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Men hvor mye støyer denne på det laveste?Fordi jeg har PC'n ca. 1,5m fra senga der jeg sover, og jeg bruker å ha PC'n på Den støyer forholdvis lite ved laveste instilling, og kan trygt kalles en stille strømforsyning. Men, om maskinen blir veldig varm onvendig anbefaler jeg at du setter opp viftene noe. Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Men hvor mye støyer denne på det laveste?Fordi jeg har PC'n ca. 1,5m fra senga der jeg sover, og jeg bruker å ha PC'n på Den støyer forholdvis lite ved laveste instilling, og kan trygt kalles en stille strømforsyning. Men, om maskinen blir veldig varm onvendig anbefaler jeg at du setter opp viftene noe. Okei, da blir det nok en ny PSU (og kabinett) til meg Lenke til kommentar
echo221 Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Kjøpe PSU, 12+ spenningen var på 12,86 Grunn til bekymring? JA ! Lenke til kommentar
Novec Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Jeg ville ikke bekymret meg noe videre for det. Erfaringsmessig vil den falle noe når du har høy belastning, og vil etter all sannsylighet holde seg godt innenfor de 5% som er standard godkjent avvik. Det er uansett bedre å ha litt for høy spenning enn for lav. Før du river deg i håret bør du også sjekke spenningen med et multimeter. Det er ikke alltid hovedkortet er helt nøyaktig. Lenke til kommentar
Globe Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Bestillte meg et Raidmax Kabinett og en Aspire 520watt Aluminium Silver Gleder meg til å hente det i posten Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 kan jeg sørre hva den trakten du har i kabinettet er? Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 til å fylle vann i vannkjølinga ville jeg tro, med trakta så søler man ikke så mye vet du Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Bestillte meg et Raidmax Kabinett og en Aspire 520watt Aluminium Silver Gleder meg til å hente det i posten Har også bestilt meg akkurat den psuen Lenke til kommentar
experten Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 volten min er også litt feil 12 volten ligger på ca 12,82 Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hmmm... min ligger på 12,8. noen ganger så spretter den opp i 13 v Men det varer bare noen sekunder så er vel ikke noe å bry seg om. Men skader ikke 12,8 v komponentene i lengden eller? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 ikke s-ata kontakt ? hva brukes den til, viktig? Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Hvor mange dB vil dere antyde at denne strømforsyningen bråker på laveste hastighet? Da tenker jeg selvfølgelig på viftene. Jeg vurderer å gå til innkjøp av Aspire ATX-AS500W 3 FAN Aluminium Black 520W ATX, altså storebroren med 20W mer og en ekstra vifte. Jeg er veldig opptatt av å ha en stillegående maskin. Endret 30. juli 2004 av azone Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) ikke s-ata kontakt ? hva brukes den til, viktig? Disse brukes til å ha på S-ATA enheter, harddisk, cd-rom etc. @Azone Kan ikke helt si noe dB men det bråker ca like mye som en moddet strømforsyningn jeg har med two Papst 8412N2GMLE vifter i, altså 19dB vær i friluft, noe mer montert selvfølgelig. Selvsagt er det på det absolutt laveste. Men vet ikke sikkert om den du ser på bruker samme vifter. Endret 30. juli 2004 av Pritorian Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Oj, har en 520w. Noen ganger så havner volten opp i 13.2 Dette kan ikke være bra Lenke til kommentar
fantaboy Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) de strømforsyningene der med 2 vifter, er ikke den ene vifta plassert oppå PSU? vil ikke den ha retning rett opp i toppen av kabinettet? ser mange er sånn, sikkert bare jeg som er dum men... ? EDIT: så lenger oppe at den var snudd på hodet.... Endret 13. august 2004 av fantaboy Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg har Aspire 520 Aluminium Black og den fungerer glimrende Har en god del devices og stash i maskinen og den er dønn stabil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå