Zipp0 Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) hadde jeg vært deg så hadde jeg lakkert om kabinettet. vet ikke om du har tenkt på det allerede men det er et godt råd. Jeg skal det. kanskje neste uke. jeg driver med en del ting på chieftecen, så jeg skal starte worklogg neste uke tenker jeg Akkurat nå driver jeg og lager ny plate som skal feste PSU'n Edit: Den var vist flyttet til worklogg's. Endret 3. juli 2004 av Zipp0 Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Mini Update Nå har jeg startet på den nye feste platen til PSU'n, jeg ville flytte den ett hakk lenger opp, så jeg kunne ha en 120mm vifte under (evt. radiatoren) Dette er hvor lang jeg har kommet til nå, platen skal pusses ned og evt lakkeres. Platen tok jeg fra et gammelt kabinett som er helt "herpa". Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jau helse Da er du endelig i gang... Det blir bra dette..... Lenke til kommentar
Irons Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Ser bra ut zipp0! Veldig bra jobbet med dremele på flammene! Gleder meg til å se mere, når du skal lakke, ta deg god tid, jevne lag, puse bra osv... \\Sp33D Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) han lånte dremelen av meg, med svære kappeskiver.. å clas dremelen bra prosjekt ole, dette blir bra. men hva har skjedd med de siste bildene ? :O Endret 9. juli 2004 av Zer0z Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg vet ikke hav som har skjedd her, jeg hadde bilder av det pussede kabinettet, og av vannblokken jeg holder på med.. (nesten ferdig) Dette kommer nok ikke før etter helgen nå, siden jeg skal bort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå