Zipp0 Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Hei, denne posten har det vart en del rot med etter at mange av updatene er borte etter den trøbbelen som det har vært på forumet her i det siste. Endret 11. juli 2004 av Zipp0 Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) orginalt /me likes Endret 25. juni 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hei! Skal skjere ut vindu i min cheiftec i nermeste fremtid. Planen er som så: Stor bilde Hva synes dere.. noe som brude vært annerledes? PS: Har ikke plexi til større. øøø.. litt vel kantet.. Spill litt på formen på dørlåsen & buen i perforeringen ? Det gjorde jeg og synes det ble rimelig vellykket Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 øøø.. litt vel kantet.. Spill litt på formen på dørlåsen & buen i perforeringen ? Det gjorde jeg og synes det ble rimelig vellykket Vet, men dette er all den plexi'n jeg har, skal se om jeg kan runde av litt Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det blir kanskje litt plagsomt med det skille mellom vinduene etter hvert, men for all det, det ser veldig bra ut Lenke til kommentar
Data_Noob [cB] Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Fint design! Tror ikke det blir problem med skillet... Var jeg deg, hadde jeg begynt m,ed en gang! Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 øøø.. litt vel kantet.. Spill litt på formen på dørlåsen & buen i perforeringen ? Det gjorde jeg og synes det ble rimelig vellykket Vet, men dette er all den plexi'n jeg har, skal se om jeg kan runde av litt Sånn for eksempel: Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Pent det der, får se om jeg kanskje runner av litt.. men vil ikke ha så veldig rundt.. Skjæringen starter sikkert i morgen, har snakket med Zer0z, så får lånt dremmel'n hannes, og stikksag har jeg jo Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Nå har jeg skjert litt i kabinettet Nær bilde her Edit: ordnet linken. Endret 26. juni 2004 av Zipp0 Lenke til kommentar
robstr Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Goody første vindue ser nice ut kommer nokk til å se riktig pent ut etterhvert Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) En slik list ville ha sett bra ut Endret 1. juli 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 det der ble jo virkelig bra. jeg liker rette linjer. derfor blir mitt nye kabinett kubben helt firkantig. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Nå er jeg ferdig å skjære, jeg skal slipe ned hele kabinettet og lakkere det. så tror etter hvert det blir en Worklogg av dette.. Her er det bare færdig skjære, skal pusse og sette inn plexi senere Størr bilde her Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 skal du sette på plass dørhontaket eller skal du modde noe der? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 En slik list ville ha sett bra ut Har tenkt på det, men det blir ikke pent på "flammene", de er for små til at jeg kan legge en pyntelist rundt Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 skal du sette på plass dørhontaket eller skal du modde noe der? Har ikke tenkt noe på der.. kanskje jeg skal ordne noe på det.. grunnen til at det ikke står der nå, er jo at jeg skal pusse ned hele saken og lakkere. Men det var bra du spurte, fikke n liten ide PS: Tror dette om en uke blir worklogg, da hadde det vært greit om en modderator hadde flyttet den Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 hadde jeg vært deg så hadde jeg lakkert om kabinettet. vet ikke om du har tenkt på det allerede men det er et godt råd. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Har tenkt på det, men det blir ikke pent på "flammene", de er for små til at jeg kan legge en pyntelist rundt Du kan ledde en list på alt utenom flammene. De kan du male eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå