Edvino Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Når jeg skal kjøre Far cry så får jeg melding: "Programmet kan ikke starte fordi MSVCP71.dll ikke finnes. Det problemet kan la seg løse ved å installere programmet på nytt." Jeg har prøvd å installere det på nytt, det hjalp ikke, fikk tak i dll filen på nettet men det ble ikke noe bedre... Hva kan jeg gjøre ? Lenke til kommentar
pellogplukk Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Tja. trolig har du en defekt DVD av farcry da.. Ta det med til butikken du kjøpte det i og be om å få byttet det. Hvis du de "låner" det fra noen på nettet så tror jeg du trenger å "låne" en ny versjon.. Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Fant ut av det...manglet faktisk en dll i windows\system32.. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 var det MSVCP71.dll som manglet der? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Flyttes til forum for Far Cry Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 det var d9d3.dll eller noe sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå