Dynejonas Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Pantera - Fucking Hostile Metallica - Blackened Lamb of God - Purified Sayer - Jesus Saves Fueled By Fire - Spread the Fire Noen da. Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 CKY - 96 Quiter Bitter Beings Franz Ferdinand - The Fallen Turbonegro - Fuck The World Green Day - Boulevard Of Broken Dreams Noen få Lenke til kommentar
Holypanzer Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det kuleste rockeriffet må selvfølgelig være Saxon - Princess of The Night Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Metallica - Creeping Death Led Zeppelin - The Ocean Led Zeppelin - Houses of the Holy Led Zeppelin - Kashmir Pink Floyd - Money Dream Theater - As I Am Lamb of God - Redneck Tool - Bottom Tools versjon av Led Zeppelins No Quarter Det jeg kom på nå. Ellers er det jo en hel haug på Rage Against The Machines selvtitulerte førsteplate, for eksempel Know Your Enemy, Take The Power Back og Bombtrack. Vet at det er _mange_ flere råe riff. Klarer ikke å huske alle. Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Ærlig talt. "Crawl Through Knives" av In Flames er det feteste jeg har hørt i hele mitt liv! Hør den. Hør den nå. Endret 11. november 2007 av fredericSpur Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 uh, mener du Crawl through knives? Helt ok sang det, men langt i fra det beste fra In Flames.. Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Æsj ja mente nok 'Knives'. Jeg syns det er den beste sangen av In Flames, men det er jo bare meg... Endret 11. november 2007 av fredericSpur Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Feil Tråd Endret 30. oktober 2007 av Batnobbit Lenke til kommentar
AneVa Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Come as you are - Nirvana Sweet Child of Mine - GNR Crazy Train - Ozzy Osbourne Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Soundgarden - Outshined Lenke til kommentar
Fluffinator Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ingen som har nevnt noe av riff-kongen himselv, Tommy fra black sabbath? Iron Man ligger høyt på lista, sammen med paranoid, N.I.B og War pigs. Pink Floyd med Pigs (Three different ones) er også blant de feteste. Introriffet er bare sykt tøft. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Introen til Children of Bodom - Sixpounder Det er tungt og rått Edit: Seriøst. Hør på den Endret 10. november 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
gard. Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Æsj ja mente nok 'Knifes'. Jeg syns det er den beste sangen av In Flames, men det er jo bare meg... Flertallsformen av knife er knives Selv syntes jeg nok antageligvis Zombie Inc. av In Flames. Så forbasket digg når det begynner å ta av rundt 2:10 Lenke til kommentar
Soldierr Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Tears don't fall - Bullet for my valentine riffet 22 sekunder uti og under refrenget er helt sykt genial. alle sammen last ned Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Soundgarden - Outshined Jeg tror jeg sier meg enig med deg, om bare den plata hadde hatt litt rockelyd i stedet for den fæle miksen den har idag. Alt av tyngde i musikken blir borte. Fin plate ellers. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Motorhead - Bomber jævlig enkelt, jaævlig rått Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Metallica har sykt mange fete riff! Creeping Death, Master of Puppets, Sad But True, etc Åpningsriffet i Crawling Though the Infinite Fields of Carnage av The Project Hate er sinnsykt fett Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Motörhead - Killed By Death AC/DC - If you want blood (you've got it) Rebel meets rebel - Nothin' to lose Bare for å nevne noen knalltøffe Edit: Det aller råeste er jo på slutten av pantera's floods! Endret 11. november 2007 av Suncurtain Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Keep of Kalessin - Armada Keep of Kalessin - Crown of the Kings Elsker de Riffene Lenke til kommentar
kommando Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Dinosaur Jr. - Pick me up Kanskje ikke et riff, men i alle fall, 2 minutter med guddomelig gitarspilling avslutter sangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå