Dorian Gray Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Running Wild - The Rivalry Sinnsyk begynnelse på sangen Skal vi snakke sinnsyk begynnelse på en sang må vi snakke om Big Gun av selveste AC/DC! Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Running Wild - The Rivalry Sinnsyk begynnelse på sangen Skal vi snakke sinnsyk begynnelse på en sang må vi snakke om Big Gun av selveste AC/DC! Eller Razors Edge Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Running Wild - The Rivalry Sinnsyk begynnelse på sangen Skal vi snakke sinnsyk begynnelse på en sang må vi snakke om Big Gun av selveste AC/DC! Elle begynnelsen på AC/DC - Thunderstruck Lenke til kommentar
andesam Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Smoke on the water er jo pensum for alle som spiller gitar. In flames - Jotun Dream theater - in the name of god dimmu borgi - burn in hell (er vel egentlig en cover sang...?) Lenke til kommentar
eught Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Iced Earth - The Coming Curse Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 dimmu borgi - burn in hell (er vel egentlig en cover sang...?) Jepp, av Twisted Sister. Men dimmu sin versjon er bedre en orginalen synes jeg. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Vel, Sweet Child O' Mine ble kåret til verdens beste rocke riff i Total Guitar, for de som ikke har fått med seg det. Men jeg vil nå si at en av disse er best Metallica - Master Of Puppets AC/DC - Back In Black AC/DC - Highway To Hell Kiss - Rock and Roll All nite Nirvana - Smells Like Teen Spirit Du drar med: Kiss- Rock and roll all night, ja. Ellers er jo: *Cold Gin *She *Shout it out loud *Love gun ++++ Masse låter å velge i, alle av kiss. Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Iron Maiden - 2 minutes to Midnight, Number of the Beast, The Duellists Helt enig Legger til noen andre: Iron Maiden - Revelations Iron Maiden - Hallowed be thy name (04:32 min) Dette riffe er sykt bra! Judas Priest - The Ripper AC/DC - Let There Be Rock Lenke til kommentar
kiske Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg synes vell også at riffet på The four horsemen rett før: "Time has taken its toll on you The lines that crack your face" er knallbra! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Vel, Sweet Child O' Mine ble kåret til verdens beste rocke riff i Total Guitar, for de som ikke har fått med seg det. Men jeg vil nå si at en av disse er best Metallica - Master Of Puppets AC/DC - Back In Black AC/DC - Highway To Hell Kiss - Rock and Roll All nite Nirvana - Smells Like Teen Spirit Du drar med: Kiss- Rock and roll all night, ja. Ellers er jo: *Cold Gin *She *Shout it out loud *Love gun ++++ Masse låter å velge i, alle av kiss. Må ha med den ja Kiss har mye tøft. Må nesten ha med Black Diamond og Detroit Rock City og da Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Running Wild - The Rivalry Sinnsyk begynnelse på sangen Skal vi snakke sinnsyk begynnelse på en sang må vi snakke om Big Gun av selveste AC/DC! Elle begynnelsen på AC/DC - Thunderstruck Eller rett og slett bare alt av AC/DC fordi de er det ultimate rockbandet? Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Takk, takk Kaiern! Hadde glemt de, kiss har så mye bra at det går helt i surr for meg. Ellers er jo: Room service, 100 000 years, thrills in the night, it's my life(Kiss som har laget den ja) ++++ Meget bra Endret 27. juni 2004 av Deuce Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 GNR - Sweet Child of Mine In Flames - Jotun Metallica - For Whom the Bell Tolls Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Led Zeppelin - Black Dog og Whole Lotta Lovin' Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Led Zeppelin - Black Dog og Whole Lotta Lovin' Lenke til kommentar
andesam Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 In Flames - Dialoge with the stars Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Deep purple : Flight of the rat Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Thundersteel - Flash and thunder. :!: :!: Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Metallica - Sad but true! sinnsyke riff... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå