kiske Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) jeg synes kanskje pantera - cemetary gates hva med dere?? Edit av mod: Tittel endret i htt. 3ordsregelen. Endret 21. oktober 2007 av darkness| Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Deep Purple - Smoke on the Water er vel selvskreven her. blablabla Stairway to heaven osv... da er de obligatoriske nevnt. Personlig så elsker jeg Pantera - Five Minutes Alone Lenke til kommentar
moray Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Ahh.. Det er så mange.. Klarer ikke å bestemme meg.. Akkurat nå: AC/DC Thunderstruck.. Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Gluecifer - "Reversed" & "Drunk And Pompous" Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Megadeth - Countdown to extinction Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Ozzy Osbourne - get's me through Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Sånn i all hast (et par bra) Amulet - Breaking the news Jimmy eat world - Get it faster Hoobastank - From the heart Guns 'n roses - Sweet child of mine Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Powermad "Slaughterhouse", var kjenningsmelodien på Headbangers Ball og var med på soundtracket til "Wild at Heart". Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Vel, Sweet Child O' Mine ble kåret til verdens beste rocke riff i Total Guitar, for de som ikke har fått med seg det. Men jeg vil nå si at en av disse er best Metallica - Master Of Puppets AC/DC - Back In Black AC/DC - Highway To Hell Kiss - Rock and Roll All nite Nirvana - Smells Like Teen Spirit Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 AC/DC - Back In BlackAC/DC - Highway To Hell Rock On! Dette er mine favoritter! AC/DC er det ultimate rockbandet! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Paradise Lost - True Belief. Ikke rå skills som vises der akkurat, men sykt fengende. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Pantera -I'm Broken Turbonegro - Sailor Man Turbonegro - I got erection Turbonegro - The age of pamparius Turbonegro - Get it on Turbonegro - Armed and farirly well equippped det var bare noen få....har ikke tid til å ramse opp alle Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Deep Purple - Smoke on the Water er vel selvskreven her. Uten tvil. Dessuten In Flames - Only for the weak. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Enig med noen her. Pantera - I'm Broken In Flames - Only For The Weak In Flames - Artifacts Of The Black Rain (!) Metallica - Sad But True Metallica - Eye Of The Beholder Metallica - Ride The Ligthning Guns N' Roses - Nightrain Guns N' Roses - Welcome To The Jungle Guns N' Roses - Mr. Brownstone Sepultura - Roots Bloody Roots Jeg kan nevne riff i det uendelige, men der er noen av de som har skilt seg ut. Edit: The Thing That Should Not Be, Leper Messiah og Harvester of Sorrow, alle av Metallica. Endret 6. juli 2004 av Purify Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Veldig mye bra her, kan legge til: Metallica - Enter Sandman Metallica - Orion (har vel egentlig endel forskjellige riff, men uansett utrolig bra) Scorpions - Rock You Like a Hurricane Rage Against the Machine - Killing In The Name Ganske mange fler, men er vel de mest opplagte jeg kommer på i farta Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Sepultura - Roots Bloody Roots Bra du fikk med den. Lenge siden jeg har hørt.. får vel sette den på i natt! Sinnsykt bra riff! Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Led Zeppelin - The Rover Kunne nevnt mye av Led Zeppelin, Jimmy Page er kongen av fete riff. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Rainbow - Kill the King (Good old Dio det). Finn tak i Kill the King fra "On stage"-plata i 1977, den er 10 ganger bedre enn den vanlige versjonen. Deep Purple - Smoke on the Water Rush - One Little Victory 70-tallet var gullalderen for heavy metal, tro det eller ei. Så til 80-tallet.. Iron Maiden - 2 minutes to Midnight, Number of the Beast, The Duellists Helloween - Future World, Keeper of the Seven Keys Yngwie Malmsteen - Far Beyond the Sun Utover 90-tallet er det vel Ayreon, Axel Rudi Pell (Edge of the World fra Knights Live!!), Dream Theater og Symphony X som stikker seg ut for min del. Endret 26. juni 2004 av Bitex Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Ozzy - Crazy Train Sepultura - The Hunt Jimi Hendrix - Little Wing Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Running Wild - The Rivalry Sinnsyk begynnelse på sangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå