Gå til innhold

Jeg har et R9800PRO som suger!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fortsatt lagg  :cry:

Skal fjerne alle mulige drivere nå ass ARGH! DRITT KJØP!

Haha, r9800pro er absolutt ikke noe drittkjöp, det er det vel heller bf:v som er ;)

Mente jo at jeg gjorde et drittkjøp, sikkert no gærnt med kortet mitt også, typisk meg ;) Seff er ikke R9800 et dårlig kjøp for vanlige dødelige ^^ ;)

Lenke til kommentar

Haha, r9800pro er absolutt ikke noe drittkjöp, det er det vel heller bf:v som er ;)

;)

Spillet var en stor nedtur for meg, får håpe BF 2 er bedre ;)

Peiling på når det kommer? Mente du at spillet var nedtur spillmessig eller fordi radeon 9800 kortet ditt ikke tålte trynet av det?

... ;)

Lenke til kommentar

Mente jo at jeg gjorde et drittkjøp, sikkert no gærnt med kortet mitt også, typisk meg ;) Seff er ikke R9800 et dårlig kjøp for vanlige dødelige ^^ ;)

Men er det slik at kortet sliter i alle spill, eller bare i bf:v? Hvis du bruker AA og AF er det ikke rart det ikke fungerer saa bra, siden spillet sliter med alle r9800pro

Lenke til kommentar

;)

Spillet var en stor nedtur for meg, for håpe BF 2 er bedre ;)

går ikke ann å håpe ! bare vite ! ;)

Lenke til kommentar
Det er ikke nødvendighvis noe gale med skjermkortet. Flere som har problem med ytelsen til 9800pro i bfv. For meg gikk det glatt. Prøvd med nyeste version av spillet?

*host hark*må vente til jeg har kjøpt det først*

Hehe.. Skal kjøpe det snart, ellers får jeg ikke installert nyeste patchen.. Hehe... Men synes også at ytelsen i Far Cry er DÅRLIG. Men skal kjøpe meg 512MB RAM mer nå, så vi har 1GB å ta av, pluss nyeste patches osv, så det går nok bra ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...