Gå til innhold

Jeg har et R9800PRO som suger!

Anbefalte innlegg

Hey,

Har siden desember hatt et Radeon 9800PRO. Ettersom jeg ikke spiller så mye annet har jeg ikke lagt noe merke til at det ikke skal mye til før det blir hakkete...

Men nå har jeg begynt å spille en god del andre, mer krevende spill. F.eks. BF:V.

Jeg må ha på "low graphics" og lav oppløsning. Hva kan være feilen? Jeg er desperat! Jeg har et PowerColor Raden 9800PRO 128MB med Arctic Cooling VGA Silencer. HJELP!

pain

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv eventuelt å oppdatere biosen, bios-driverne, og div. andre hovedkort drivere.

du kan jo sikker bare dra til hjemmesiden dems å hente nyeste hk drivere.

prøv også å skru på agp fastwrite i biosen prøv også sjekk om init display står på agp, istedet for pci.

Lenke til kommentar
Prøv eventuelt å oppdatere biosen, bios-driverne, og div. andre hovedkort drivere.

du kan jo sikker bare dra til hjemmesiden dems å hente nyeste hk drivere.

prøv også å skru på agp fastwrite i biosen prøv også sjekk om init display står på agp, istedet for pci.

Tusen takk for informativt svar, skal prøve diverse stuff =)

Men jeg tør nesten ikke oppdatere BIOS, *scary*.

Lenke til kommentar

nyeste patchene 1.01(som fikser bugs ved bruk av aa til ati radeon), og 1.02(som fokuserer mere på gameplayet), begge disse patchene har utgjort en DEL bugs når det gjelder bfv, gamer mye selv og bruker ati radeon 9700pro.

har aldri merket noe annet en texture feil i bfv, og tror ikke noe annet kan redde fps'en en drivere og bios-settingsene.

Lenke til kommentar

Sånn, da var BIOS flashet! Tok den nyeste... Skal sjekke ut BF:V nå, passe spent...

Men etterpå skal jeg slette både skjermkortdriver og hovedkortdriver (jeg har vel ikke fler?...) Og installere nyeste. Må være forsikret over å ha fjernet de ordentlig. Åssen burde jeg fjerne disse driverne? Program?

Lenke til kommentar

Som Mr-zin nevner, du bør installere siste patchene til BFV. Versjon 1.00 av BFV gjør at 9800 pro hakker og man får forskjellige artifacts, man måtte ta en del manuelle instillinger for å fjerne dette. Patch 1.01 rettet opp problemet. Versjon 1.02 retter bare en bug som gjør at BFV av og til hopper rett ui i desktop'en. Patch 1.1 kommer i løpet av sommeren med bl.a nytt kart ++

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...