abcd423417984 Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 har nyling kjøpt meg en 120gb western digital. 7200 rpm og 8mb cache. Det uheldige er at det dukker opp klikkelyder fra disken ved tunge operasjoner som f.eks. ved 100% av formatering. Ikke skrape lyder, men klikke lyder. Noen som vet om det skal være slik? Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Har samme disken selv.. min lager en god del klikkelyder fra jeg slår den på , helt til jeg bruke å begynne den mye.. menneh tru det er fordi den henge rett nedover etter power og Ide kabelen :smile: Knall disk .. ville hatt en til og raida de :razz: Lenke til kommentar
[bErZeRk] Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 hadde samme problemet med en wd60 gig. Tok TO måneder før komplett fant ut at det var feil... Synes litt synd på deg nå.. Men vis du er heldig vil det komme opp som et problem vis du kjører dlgdiag! Rart komplett brukte så lang tid på å gi meg ny når feilen står beskrevet på http://wdc.custhelp.com/cgi-bin/wdc.cfg/ph...hZ2U9MQ**&p_li= Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 hadde samme feil med en western disk. lastet ned diag software og testet den defekt. fikk byttet harddisk samme dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå