TurtleMan™ Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hei. Har 4 .vob filer som jeg har rippet med DVD Decrypter, er det mulig å få disse filene til en hel .avi fil? 4 .vob filer = 4 GB ca, hvor mye vil en .avi fil ta? *Har prøvd å gjøre det med programmet Super DVD Ripper, men jeg fikk det ikke til. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
tommer Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Tja, spørs hva du skal gjøre med filene DrDivx vil kunne lage de til en DIVX dekodet fil... AutoGK vil kunne lage det til XVid dekodet fil... Lenke til kommentar
TurtleMan™ Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Ja, jeg skal bare se de. Det er Dimmu Borgir - World Misantrhopia, og John BlackWell, technique, grooving and showmansship Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) hva med VOB til mpeg da??? EDIT: Bruker Windows Media player til video, så en program som gjør VOB om til et format som kan spilles i mediaplayer hadde vært fint.... Endret 5. juli 2004 av chs89 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 hva med VOB til mpeg da??? det er nokk å endre fra .vob til .mpg det er ikke vanskligere en det Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Sjekk om du finner programmet Gordian Knot, utrolig bra alt i ett DVD Backup program. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) VirtualDubMod er et bra program til konvertering av .vob-fil, til mange andre filformat. Endret 2. august 2004 av biiig.no Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Uansett så kan det være lurt å skjekke ut www.doom9.org for flere programer som har med convertering og slikt å gjøre. De har en del greier der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå