Gå til innhold

17" eller 19" LCD - 12ms vs 25ms

rmon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du absolutt skal ha en av disse skjermene, så er vel 710M den beste spillskjermen. Du bør også ta en titt på denne skjermen fra NEC. Den er riktignok endel dyrere, men du får hva du betaler for. Jeg har store vanskeligheter med å tro at 710M kan matche 1760NX på fargegjengivelse. 1760NX funderer dessuten ypperlig i spill også.

Lenke til kommentar

Her er alle skjermtestene til hardware

Ti spilling anbefaler jeg deg å se nærmere på følgende modeller:

* E-yama 17JNE1-S

* BenQ FP783

* NEC 1760NX

Det er andre der som er gode på spill også, men disse tre er det mest best om for tiden. Vi holder også på med en test av den nye versjonen va Hyundai Q17S, men jeg vet ikke når den kommer eller hva resualtatet blir.

Endret av enden
Lenke til kommentar

* E-yama 17JNE1-S

* BenQ FP783

* NEC 1760NX

Det er andre der som er gode på spill også, men disse tre er det mest best om for tiden. Vi holder også på med en test av den nye versjonen va Hyundai Q17S, men jeg vet ikke når den kommer eller hva resualtatet blir.

Hei.

Hvordan er Eizo FlexScan L557 til spill?

Den skal etter det jeg hører, være konge til foto/video redigering og annet grafisk arbeid for amatører, men er det mye ghosting i spill på den?

Jeg tenker da på den sammen med en dual-link høykvalitets skjermet skjermkabel og optimalt skjermkort. 9800 PRO eller bedre.

Mvh,

Kjetil :green:

Lenke til kommentar

Er berre TN-panel som har 12ms i spesifikasjonene til no.

19 og større bruker VA eller s-ips panel som er "treigare" men har mykje bedre sideinnsyn og fargegjengivelse

Men det kjem

16 ms er vel det raskaste ein får på 19 og større til no, Nec 2080ux+ har det blant anna

Men det skal bli artig å sjå om den nye Q17s med 12ms gjer noko forskjell i spelinga mot ein 20" med 16ms.

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

* E-yama 17JNE1-S

* BenQ FP783

* NEC 1760NX

gamel test, gammle skjermer......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...