eught Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) For ca. 1 1/2 år siden fikk jeg et Terratec Cinergy 400 TV-kort, og det har stort sett fungert helt fint. De første månedene etter at jeg fikk det brukte jeg fjernkontrollen en del da jeg brukte PC-en til å se film på TV-en. Men plutselig sluttet den å virke. Jeg prøvde å finne ut hva som var galt, men kunne ikke finne noen løsning, så jeg bare ga opp. Nylig installerte jeg Windows (XP) igjen, og da fant jeg ut at jeg skulle se om den virket. Og det gjorde den. Enn så lenge. Senest 23. juni benyttet jeg meg av fjernkontrollen, men da jeg startet PC-en og ville bruke den i går (24. juni) fikk jeg ingen respons. Jeg kan heller ikke huske å ha installert noen nye programmer før den sluttet å virke. Problemet begynner å bli ganske så frustrerende, og her er det som har blitt gjort for å prøve å løse det: 1) Oppdatert alle drivere & software 2) Reinstallert alle drivere og software (slettet, rebootet, installert på nytt, rebootet) 3) Sjekket at alle fysiske koblinger er skikkelig på plass 4) Byttet batterier i fjernkontrollen 5) Sjekket at maskinen er ren for spyware/virus Hvis det er noen som har (hatt) samme problemet og/eller har en løsning, ville jeg vært evig takknemlig for hjelp. Endret 25. juni 2004 av eught Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå