Gå til innhold

CS2 Når det kommer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*SPEKULASJON*

Du må helt sikkert ha deg ett nytt...

GF4 MX440 har relativt dårlig ytelse allerede nå, så det er stor sjans for det, ja...

 

...men jeg vet ikke alt...

Stemmer, og slik det meste av oss har sett så har jo Half-Life 2 og CS Source knall grafikk.

 

GF 4MX er DX8 rettet også.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
*SPEKULASJON*

Du må helt sikkert ha deg ett nytt...

GF4 MX440 har relativt dårlig ytelse allerede nå, så det er stor sjans for det, ja...

 

...men jeg vet ikke alt...

Stemmer, og slik det meste av oss har sett så har jo Half-Life 2 og CS Source knall grafikk.

 

GF 4MX er DX8 rettet også.

DX7 ....

 

GF4 MX har ikke en sjanse.

Lenke til kommentar

Du må nok belage deg på å ha et kort i minst 9800 pro - klassen, eller bedre, om du ønsker å spille i en god framerate med en del eye-candy. Er du derimot kresen, og vil ha en helt glatt opplevelse selv med massevis av action på skjermen, så må du sansynligvis opp i x800pro eller 6800GT klassen med kort.

 

Det spørs jo selvfølgleig helt på hvilke detalj-nivå du spiller på. Jeg anntar her at du spiller med full grafikk, eller veldig nært full. Source motoren skal scale veldig bra, så du kan nok fint få 100FPS med en tregere kort om du setter ned detaljer. GF4 MX kortet ditt derimot vil nok uansett slite :( Det var et skikkelig drittkort selv når det var helt nytt desverre.

 

-Stigma

Lenke til kommentar
Jeg så litt av CS2 det var en imponerende grafikk, men jeg tror nok at det ikke er for krevende, siden spillprodusentene ikke kan gamble på å bare selge det til de som har 9800Pro eller bedre. Og når 9600Xt en stund kom med HL2 i bundelen så er jo det ganske logisk at det skal klare å spille spillet helt fint.

Det scaler som sagt veldig bra, så du trenger ikke noe racer kort for å kjøre spillet ok, men Valve vil nok utvilsomt designe spillet slik at spillet på aller høyeste detaljnivå vil kunne ta i bruk all kraften fra den nye generasjonen med skjermkort.

 

-Stigma

Lenke til kommentar
Det scaler som sagt veldig bra, så du trenger ikke noe racer kort for å kjøre spillet ok, men Valve vil nok utvilsomt designe spillet slik at spillet på aller høyeste detaljnivå vil kunne ta i bruk all kraften fra den nye generasjonen med skjermkort.

 

-Stigma

selfølgelig, det er underforstått. Tror nok at hvist du har alt på max så kommer til og med de nyeste kortene til å få det vanselig.

Lenke til kommentar
Er dritt lei av å vente på HL2.

Det spillet har hatt så mange release datoer det kommer sikkert aldrig.

 

Frustrert!!!!! :thumbdown:

Å? Såvidt jeg vet har de bare satt en mulig release dato, som var i september i fjor. Ellers har de vel ikke sagt noe i det hele tatt annet enn at det ble utsatt. Alle release datoene er spekulasjoner fra andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...