Gå til innhold

Mopedtrim og fartsgrense på 50cc kjøretøy.

Anbefalte innlegg

Samme her, jeg får ikke mangfoldige tusen kroner om jeg har lyst på noe, jeg måtte betale mopeden selv f.eks.

.. Nettopp, og når man ikke har noe valg ( siden det er så sykt dyrt ) vil man gjøre det beste ut av det, dvs, fjerne en plombe eller to!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det jeg fortalte om vennen min som falt i 65 var visst usynlig for deg...Eller overså du det? 

Hva vil du egentlig at jeg skal svare på det, da? Jeg sa jo at det var satt på spissen, og at tallene egentlig bare er tatt rett fra hjernebarken. For alt hva jeg/du vet kunne fyren daua, eller bare plukket opp moppa og kjørt videre.

Scoot: Man har strengt tatt "noe annet valg".

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Alle, jeg gjentar, ALLE jeg kjenner som har trim, bryter fartsgrensa.

Ah.. Endelig får jeg brukt "Generaliserings-greia" din mot deg. :)

SIDEN ALLE JEG KJENNER SOM HAR TRIM KJØRER OVER FARTSGRENSEN, MÅ JO RESTEN AV LANDETS MOPEDISTER OGSÅ GJØRE DET!!!

:ermm::)

Lenke til kommentar
Alle, jeg gjentar, ALLE jeg kjenner som har trim, bryter fartsgrensa.

Ah.. Endelig får jeg brukt "Generaliserings-greia" din mot deg. :)

SIDEN ALLE JEG KJENNER SOM HAR TRIM KJØRER OVER FARTSGRENSEN, MÅ JO RESTEN AV LANDETS MOPEDISTER OGSÅ GJØRE DET!!!

Hmm, har han sagt det da? Det er du som trekker den konklusjonen. ;)

Lenke til kommentar

Han skjønner den. Gjør du det? Nei.

Det han sier er: "Alle de jeg kjenner som trimmer moppzarn sin kjører for fort".

Dette er da et allerede for høyt tall. Om det gjelder for flere kan ikke jeg svare for.

Om de han kjenner trimmer sykkelen for å så kjøre ulovlig fort så bør trimming være like forbudt. ;---p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...