scoot Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Samme her, jeg får ikke mangfoldige tusen kroner om jeg har lyst på noe, jeg måtte betale mopeden selv f.eks. .. Nettopp, og når man ikke har noe valg ( siden det er så sykt dyrt ) vil man gjøre det beste ut av det, dvs, fjerne en plombe eller to! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Det jeg fortalte om vennen min som falt i 65 var visst usynlig for deg...Eller overså du det? Hva vil du egentlig at jeg skal svare på det, da? Jeg sa jo at det var satt på spissen, og at tallene egentlig bare er tatt rett fra hjernebarken. For alt hva jeg/du vet kunne fyren daua, eller bare plukket opp moppa og kjørt videre. Scoot: Man har strengt tatt "noe annet valg". Endret 21. juli 2004 av HalTan Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 .. Det jeg prøvde og få fram er at det er helt sinnsykt og ha en moped som kjører i 20 i en bakke.. ingen som sier du råkjører selvom du har litt og "dra på" med! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Alle, jeg gjentar, ALLE jeg kjenner som har trim, bryter fartsgrensa. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Alle du kjenner er ikke alle andre, men alle jeg kjenner i bil bryter fartsgrensa, trenden i norge er jo å alltid ligge litt over fartsgrensen. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Alle du kjenner er ikke alle andre, men alle jeg kjenner i bil bryter fartsgrensa, trenden i norge er jo å alltid ligge litt over fartsgrensen. Eller såkalt å "følge trafikken" Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Alle du kjenner er ikke alle andre, men alle jeg kjenner i bil bryter fartsgrensa, trenden i norge er jo å alltid ligge litt over fartsgrensen. Forskjell på å ligge 10 km/t over, og 40. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Alle du kjenner er ikke alle andre, men alle jeg kjenner i bil bryter fartsgrensa, trenden i norge er jo å alltid ligge litt over fartsgrensen. Forskjell på å ligge 10 km/t over, og 40. Mange du kjenner som råkjører! Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Siden "alle" bryter fartsgrensa.... Er det alle bilistene som er gale og dumme, eller kan det ha noe med at fartsgrensa er urimelig? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Det er nok en blanding. Er mange strekninger hvor det kunne ha vært 80, men hvor det er 60 f.eks. Og 100-sonen utafor Oslo tåler lett 120. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Enig. Personlig finner jeg det ikke moralsk forkastelig å følge trafikken i venstre fil i 120 i 100-sonen... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Alle, jeg gjentar, ALLE jeg kjenner som har trim, bryter fartsgrensa. Ah.. Endelig får jeg brukt "Generaliserings-greia" din mot deg. SIDEN ALLE JEG KJENNER SOM HAR TRIM KJØRER OVER FARTSGRENSEN, MÅ JO RESTEN AV LANDETS MOPEDISTER OGSÅ GJØRE DET!!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Muhahaha... Må ikke gre alle over en kam Endret 21. juli 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Alle, jeg gjentar, ALLE jeg kjenner som har trim, bryter fartsgrensa. Ah.. Endelig får jeg brukt "Generaliserings-greia" din mot deg. SIDEN ALLE JEG KJENNER SOM HAR TRIM KJØRER OVER FARTSGRENSEN, MÅ JO RESTEN AV LANDETS MOPEDISTER OGSÅ GJØRE DET!!! Hmm, har han sagt det da? Det er du som trekker den konklusjonen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) *snip* Jeg sa ikke at alle mopedister gjør det, jeg sa at alle mopedister jeg kjenner gjør det. Endret 21. juli 2004 av HalTan Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Ja, og jeg sier at de fleste pakistanere jeg kjenner leter etter bråk 24/7, og vil bråke med alle de ser. Betyr det at alle er slik? Nope. Betyr det at alle mopedister bryter fartsgrensen? Nei. Du skjønner tegningen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Han skjønner den. Gjør du det? Nei. Det han sier er: "Alle de jeg kjenner som trimmer moppzarn sin kjører for fort". Dette er da et allerede for høyt tall. Om det gjelder for flere kan ikke jeg svare for. Om de han kjenner trimmer sykkelen for å så kjøre ulovlig fort så bør trimming være like forbudt. ;---p Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Har jeg argumentert her for at trimming burde være lov? Jeg syns ikke trimming burde være lov, men jeg synes den Norske stat skal senke plomberingen slik at scooteren går i 70km/t. (btw; Er du hans talsmann elns? :----P ) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg påpekte et par ting på grunn av at det virket som du dro tidvis litt raske konklusjoner. Og ja; jeg er hans talsmann. Gutten er ung, han trenger en farsfigur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå