JackTheRipper Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hallo, trenger respons på designet mitt .. http://www.gen-xnfr.org Hva synes dere ? Er fargene ekle ? Tips til ting i meny'en ? Regards Gen-XnFr Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Det var... GULT... Og svært standard og kjedelig, desverre. Stygge tabellborders forresten. Vil nok måtte seie til deg som eg seier til "alle andre"; Lær deg HTML og CSS skikkelig, og forstå ting! Lenke til kommentar
magh Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Helt enig med arve. En kommentar til "språket": Blant annet "Velkommen 2k", "J.o.N.a.S" og "LinkZ" får deg til å fremstå som en eplekjekk drittunge. Men det er kanskje det du vil ? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 ahh.. gult.. men er dette ditt første design? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 En kommentar til språket: Hva heter dette språket? Jonsøekk aften her ute endte med fyll å fordervelse *skjønner ikke bæret* Lenke til kommentar
JackTheRipper Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 En kommentar til språket: Hva heter dette språket?Jonsøekk aften her ute endte med fyll å fordervelse *skjønner ikke bæret* Hehe.. språket mitt er dialekt .. jeg har også lagt inn litt 1337 gamer språk hehe .. men denne siden her er igrunn bare en test side.. Lenke til kommentar
JackTheRipper Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 ahh.. gult.. men er dette ditt første design? Uhm jah mitt første seriøse design .. men er laget i tabeller så det ble litt jalla.. Lenke til kommentar
JackTheRipper Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Helt enig med arve. En kommentar til "språket": Blant annet "Velkommen 2k", "J.o.N.a.S" og "LinkZ" får deg til å fremstå som en eplekjekk drittunge. Men det er kanskje det du vil ? Uhm, det med språket er igrunn bare en teit uvane fra min sin side. ;P men det skulle være litt kødd også. Fant ikke på noe bedre å si .. Lenke til kommentar
sim Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Er orddelinger også en del av dialekten ? Folk har vel allerede nevnt det, men siden din er knallgul Lenke til kommentar
JackTheRipper Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Hehe, som politiet sier .. Gult er kult .. eller kansje ikkje ;P hehe.. men det skulle liksom være sommer farger men må innrømme at det ble _Ganske_ overdrevet hehe Men jeg tar kritikk med et smil hehe Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Ok, først: er det her seriøst? Hele siden fremstår som en stor spøk for meg. 1: Språket ditt. Det ergrer meg mer enn gulfargen på designet. "Ej he alsond"?? "Ditte e alsond mej"?? Kaudervelsk? Gud bedre, gjør deg forstått i neste versjon av siden din! 2: Som nevnt, den grusomme gulfargen og den skittengule fargen i header. Bytt ut. 3: Ser du har brukt Dreamweaver MX' funksjon for CSS flittig. 4: Grusomme borders rundt tabellen(!) som du bruker til layout! 5: Helt forferdelig grusom kode. Tips: lær deg HTML og CSS før du bruker dreamweaver. 6: Menyen er like stusselig som resten.. Utydelig og nesten bortgjemt. (+ Forferdelig mouseover) Tja.. for å summere opp.. Startover? Endret 24. juni 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 høy fjortiss faktor Fyller 16 på Lørdag, HURRA Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Da får jeg slakte litt og da:P - Alt for GULT - Stygg border som ikke er lik border på header - UTROLIG idiotisk måte og skrive på - Vanskelig og se hva som står på linkene når du har musen over - Igjen ENDA mere idiotisk måte og skrive på + Lett og fint og finne fram Dette er nå min mening.. sikkert mange som ikke er enig..! Men FØRST og fremst ville jeg skrivi om teksen på sia.. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Design: Som de fleste har sagt før; gult. Men likevel var det et greit, enkelt og oversiktelig design, som har potensiale om du får resten i stand. Konstruktiv kritikk og negativt: - For lite mellomrom mellom meny-rammen og innhold-rammen. Blir for trangt. - Et nytt banner hadde gjort siden mer interessant. - Litt andre farver også. - Skriften nede "feil" farve. - Mouse-overen feil farve. Uleselig. - Litt mer padding. - Mer padding-left. Positivt: - Oversiktelig. - Potensiale. - Enkel. - Passer godt med Arial skrifttype. Så var det "stilen". Den 1337, gamer, fjortiss-stilen er stygg. Rett og slett vond å lese og se på. Noe sier meg at du er en cs-gamer.. Hadde det ikke vært for at jeg er fra vågen, så hadde jeg ikke skjønt mye av den unødvendig overdrevne Fjørtoft-dialekten som dere har ute på Lepsøy. Uten å være for ond, må jeg si at jeg finner dette "slagordet" rimelig ironisk.. ph34r my 1337 skillz Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 - Altfor gul... Hvis du må ha en gul side bør den være litt lysere. - Kjedelig header. - Tabeller... - Forferdelig rotete kode. - Savner en Om Siden-side. Hva er poenget med den? - Oversiktlig. - Godt fontvalg. - Riktig skriftstørrelse-valg. Hehe, som politiet sier .. Gult er kult .. eller kansje ikkje ;P hehe..men det skulle liksom være sommer farger men må innrømme at det ble _Ganske_ overdrevet hehe Sommerfarger? Mer påskefarger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå