rar_mann Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Hei Jeg har hat min k700 i 2 dager nå og merker at rekkefølgen på samtaler og sms ikke er som før, på andre som t610 og z600 var dem rangert etter tidspunkt. Men nå ligger dem tilfeldig i rekken. Er det noen andre som har opplevd det samme? mvh rAr_mAnn Endret 24. juni 2004 av rar_mann Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 offtopic: noen som vet hvor man kan flashe SE tlf gratis?? Lenke til kommentar
jazzen Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hei Jeg har hat min k700 i 2 dager nå og merker at rekkefølgen på samtaler og sms ikke er som før, på andre som t610 og z600 var dem rangert etter tidspunkt. Men nå ligger dem tilfeldig i rekken. Er det noen andre som har opplevd det samme? mvh rAr_mAnn Hvhis den er som p900 så rangeres samtaler litt annerledes.. Ikke noe å skrike for, du venner deg nok til det. Lenke til kommentar
rar_mann Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Hei... FUNNET PROBLEMET................ Det var nok fordi jeg hadde rorte med datoen Den var satt til YYMMDD og jeg tastet DDMMYY.... PS! TLF ER RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Endret 25. juni 2004 av rar_mann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå