cdrom Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Et halvt minutt av min tid etter jeg har kommet inn i windows bruker maskinen til og koble seg til internett gjennom en router (det står: henter proxy innstillinger). Maskinen henger seg ikke men jeg får ikke åpnet noen mapper eller min datamaskin før maskinen er oppkoblet til internett. Dette er forferdelig irriterende. Kan jeg gjøre noe med dette? Lenke til kommentar
eirik86 Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 har du mange programmer som starter med en gang du slår på maskinen? det kan være grunnen. kan også scanna maskina for spyware. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Ok, Er det noen gratis programmer som kan søke etter spyware? Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 http://www.lavasoftusa.com/ Kent Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Bruk også spybot for å gjøre "immun" (gratis ja). Finnes et prg. som heter easyclener som rensker registry og viser god oversikt over oppstart, men dette er ikke gratis lengre. Du kan derimot prøve Ace-utilities i 30 d. gratis. Kjempe bra prg. Begge lastes ned via Download.com Lenke til kommentar
eirik86 Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 kan også laste ned ad-aware og som JEG76 sa: spybot. du finner desse på www.downloads.com Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Start>Kjør>msconfig>oppstart> så fjerner du alle program som du ikkje treng når du skal starte windows Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Dette er ett softwarespørsmål, så jeg flytter den til programvare -> windows Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 *Ros til Afseth som flytter i stedenfor å stenge* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå