FenrisC0de Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Joa, hoster mini-lan (man ser ikke alt på videoen), ogja.. er litt overtrøtte etter lite søvn og mye spill! Om dette kan klasifiseres som humor vet jeg ikke, men jeg lo ganske høyt ihvertfall! Beklager dårlig webcam, men det for nå være! 22,9mb wmv fil, last ned her Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) jeg er med! ... heldigvis ikke han som er ehhh. er litt rar=)[ser vel liit mongo ut jeg også..] Endret 24. juni 2004 av ~Alex~ Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 eh, morsomt kor ? Må være internhumor..... jeg lo faktisk ikke... merkelig..... jeg ler jo av så og si alt, så denne må være skikkelig dårlig.... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 neivel, syntes han fyren ved vinduet var morsom jeg! men men, jeg beklager at min "interne" humor ikke var av stor underholdning! Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Det er tilgitt...... forstår at du muligens er trøtt og derfor har nedsatt humor..... kjenner godt til det... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 hehe, ja 4 dager med LAN uten mye søvn gjør det meste morsomt!.. Syntes fortsatt den er litt morsom men Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Det er tilgitt...... forstår at du muligens er trøtt og derfor har nedsatt humor..... kjenner godt til det... det er et velkjent problem her også, ja "kan jeg defuse nå eller?!" Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 det er et velkjent problem her også, ja "kan jeg defuse nå eller?!" Now you may defuse Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 det er et velkjent problem her også, ja "kan jeg defuse nå eller?!" Kjenner godt te det tor.Hehe jeg var en av de som hørte deg si det.Btw lo jeg så jeg grein på et skolelan enda det ikke var så morsomt i etterkant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå