ilpostino Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 noen som vet hvor en kan få kjøpt de grønne etuiene til xBox-spill? kjøpte nemmelig et spill idag på konkurssalget til AkersMic og der fikk jeg "bare" med et sort etui.... vil gjerne ha et grønt... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Send en mail til disse folkene så får du svar: Digistore Edit: jeg har prøvd Lenke til kommentar
redflame Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 jeg pleide og kjøpe mine fra brenner.no , men er litt usikker på om dem har sluttet med det nå du kan jo et sende en mail ditt og spørre! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Noen som vet hvor man finner omslagene til spill.. (forside/bakside) Kjøpte Elkjøp pakken der jeg fikk med Halo og MM3. Da fikk jeg ingenting å ha rundt dem, og det kunne jo vært fint Gidder ikke stresse med å finne noe, men hvis det er noen som vet om en side som man bare kan printe dem ut hadde det vært toppers Lenke til kommentar
Laman Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Du kan bruke coverne til demodiskene som du får med i OXM. Demoene trenger du ikke cover til, bare legg de i en mappe elns. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Noen som vet hvor man finner omslagene til spill.. (forside/bakside)Kjøpte Elkjøp pakken der jeg fikk med Halo og MM3. Da fikk jeg ingenting å ha rundt dem, og det kunne jo vært fint Gidder ikke stresse med å finne noe, men hvis det er noen som vet om en side som man bare kan printe dem ut hadde det vært toppers Søk på Google, da finner du sikkert noe Endret 25. juni 2004 av TheWiz Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Noen som vet hvor man finner omslagene til spill.. (forside/bakside)Kjøpte Elkjøp pakken der jeg fikk med Halo og MM3. Da fikk jeg ingenting å ha rundt dem, og det kunne jo vært fint Gidder ikke stresse med å finne noe, men hvis det er noen som vet om en side som man bare kan printe dem ut hadde det vært toppers det er en uanstendig mengde nettsteder som har covers, et sted som jeg synes hadde litt bra utvalg av covers til pc, ps, ps2, xbox +++ var cdcovers.cc. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 det er en uanstendig mengde nettsteder som har covers, et sted som jeg synes hadde litt bra utvalg av covers til pc, ps, ps2, xbox +++ var cdcovers.cc. Takker for den ilpostino. Faktisk en bra side Fant det jeg skulle ha med en gang The Wiz: Når jeg sier jeg ikke gidder å stresse med å finne, så betyr det at jeg ikke gidder å søke på google. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 jeg pleide og kjøpe mine fra brenner.no , men er litt usikker på om dem har sluttet med det nå du kan jo et sende en mail ditt og spørre! de er midlertidig utsolgt... får det vistnok inn om 1-2 uker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå