Gå til innhold

problemer med å logge meg på generals ZH


Anbefalte innlegg

Hei!

visste ikke hvor jeg skulle poste dette, så jeg poster det her...

 

har store problemer med å logge på generals zero:hour online

får ikke logget på i det hele tatt, når sant skal sies...

eneste som skjer når jeg prøver å create account, er at det står at password er incorrect. når jeg ikke skriver noe passord, så står det "type password" ellerno i den duren.

dette enda jeg er rimelig sikker på at det brukernavnet ikke er brukt opp!

 

noen som har en ide om hva som kan være galt?

takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde store problemer med det da jeg skulle spille online Generals (og Z:H) første gang og. Hadde et passord på 8 tegn, og et "vanlig" brukernavn. Hvordan jeg fikk det til:

 

-Jeg måtte skrive 2 tegn for mnd og dato (f.eks hvis du er født 2-7-1986, så må du skrive i boksene 02 07 1986

 

-Passordet forandret jeg vel aldri, brukte det samme under alle forsøkene

 

-Byttet brukernavn en gang, men tror ikke det egentlig hadde noe å si, for det virket ikke før 20-30 forsøk etter jeg hadde byttet brukernavn...

 

- Men E-POST ADRESSEN måtte jeg bytte. Jeg laget ikke noen ny e-post bare brukte en tilfeldig adresse. Tror jeg bare skrev "[email protected]" eller noe i den duren. Det virket da :laugh:

 

Satt vel i tilsammen 1/2 - 1 1/2 time før det virket... Så bare bytt til en tilfeldig

e-post adresse så kan det hende det virker! Bare pass på at det blir "[email protected]" så skal det virke! Så prøv videre og prøv å bytt e-post!

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...