Wabby Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Mission impossible. Yup yup... Ekser er til for å friste... Vanskelig å ikke rote med en person du har rota med før og du vet hvor digg det er Men jeg har trua på meg selv nå... Fått den nydlige jenta i kikkerten nå, så vi får se hva som skjer =) Problemet med X'en min er at hun vil mere, og vi har ikke vært sammen på 2 år. Men da jeg flyttet nedover igjen så har hun blitt veldig impåsliten. Sender meldinger til alle vennninne mine jeg går med at de må hold seg vekk og passe på meg at jeg ikke gjør dumme ting og slik. Og drar jeg på fest til ei venninne uten at hu blir med så sender hun meldinger til hun som har festen "takk for at vi fikk komme på festen...not" og slikt piss... Dette startet for ca 14 dager siden... irriterer meg ! Lenke til kommentar
granhus Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 min mest fatale feil.. å bli avhengig av windows tipper jeg. lurer på hva jeg hadde kunnet etter 6år med linux.. OT: dagens middag: biff, pomfri og bærnesaus *gomle* Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg glemmer ALLTID navn på folk jeg møter i fylla. Sinnsykt kjipt å møte folk uka etter, de husker ditt navn og du husker kun fjeset deres. du er langt fra den eneste... jeg glemmer d stort sett etter to minutt. bruker og feste navn til utseende, som f.eks linda me de store, eller til oppførsel: cathrine me kun sagflis og helium i hode... men d dummeste jeg noen gang har gjort er og spise kebab... den bakfylla glemmer jeg aldri Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hm, kommer ikke på noe helt fatalt enda, må tenke litt. Kan jo ta med da jeg på østlandet forrige uke da jeg ikke så et 40-skilt og trodde det var 80 og vi hadde litt dårlig tid.. Far ble litt sinna når han fant ut at jeg hadde mista lappen for lengst, selv om det hadde vært 80-sone der.. Til mitt forsvar vil jeg si at selv ikke min far skjønte at det var 40-sone der, HELT rett strekning, ingen hus, han tenkte det muligens kunne ha noe med elg osv.. Dere kan jo spørre Polert hvor mye han ville betale biltilsynet i årsavgift.. :!: Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hm, kommer ikke på noe helt fatalt enda, må tenke litt. Kan jo ta med da jeg på østlandet forrige uke da jeg ikke så et 40-skilt og trodde det var 80 og vi hadde litt dårlig tid.. Far ble litt sinna når han fant ut at jeg hadde mista lappen for lengst, selv om det hadde vært 80-sone der.. Til mitt forsvar vil jeg si at selv ikke min far skjønte at det var 40-sone der, HELT rett strekning, ingen hus, han tenkte det muligens kunne ha noe med elg osv.. Dere kan jo spørre Polert hvor mye han ville betale biltilsynet i årsavgift.. :!: blir du en fengselfugl? mistet lappen i 80, er ikke d 118.5 ellerno på lysdag i 80 sone? hvis du holdt over d i 40 sone er d rart du ikke ble skutt på stedet en "kompis" (hint hint) fikk 2 uker fengsel etter en tur i 153 km't i 90 sone... Og jeg synes ditt var litt grovere eller hur? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 blir du en fengselfugl? mistet lappen i 80, er ikke d 118.5 ellerno på lysdag i 80 sone? hvis du holdt over d i 40 sone er d rart du ikke ble skutt på stedet en "kompis" (hint hint) fikk 2 uker fengsel etter en tur i 153 km't i 90 sone... Og jeg synes ditt var litt grovere eller hur? Lappen ryker på 116 i 80 sona.. Gikk litt for fort, men det står jo skilt for hver 250-meter ellerno i de sonene, så gikk ikke så lenge før bremsene fikk kjørt seg litt.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 min verste leif må vere *tenke* at jeg aldri husker navnet på folk jeg ikke er med så mye, jeg tror jeg kan navnet på 2 søskenbarn eller noe, har ganske mangen, så i barneselskap og slikt så snakker jeg stort sett med dei 2 jeg husker navnet på og alle pengene jewg har sløst vekk på microplex.no Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 og alle pengene jewg har sløst vekk på microplex.no haha.. enig der.. kjøpte ting på 3k.. bruke 1/3 av det. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 jeg har brukt *tenke* 2k * 2 =4000, +1000 = 5000!! mye av det er bare tull, har nettopp handlet for 2k nå, men da ble det mye mer fornuftigt enn vanligt, kabinettet kostet 1000 frakt og oppkrav 300, litt dill dall = 1900! og lakk til og lakkere insiden blir vel 200 også *sukk* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 uff.. har selv bestilt får 3400,- og bruker kanskje deler til en verdi av 1900,-.. frakta til microplex trekker opp en del.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå