Nilsen Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 post din mest fatale leif her! Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Min mest fnatale sleif må ha komet da ejg skulle si mase drit Om denne treaden. Lenke til kommentar
Kong Tåfis Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 bekagre sriveflei så nye. tatsatruet er knasje gånt. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 La en sprayboks full med axe på et bål, sto å spraya på den boksen med en annen sprayboks....Jeg ble grillet levende, nå i ettertid så innser jeg at det var ren idioti, er heldig som ikke fikk svidde lunger og ødelagte øyne. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 La en sprayboks full med axe på et bål, sto å spraya på den boksen med en annen sprayboks....Jeg ble grillet levende, nå i ettertid så innser jeg at det var ren idioti, er heldig som ikke fikk svidde lunger og ødelagte øyne. .... og alt det på grunn av en skrivefeil? Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Skulle legge ordet "skiltet" ut på nettsiden til jobben og glemte L i ordet. Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Endret 25. juni 2004 av Lars Anders Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 .... og alt det på grunn av en skrivefeil? Det står "din mest fatale leif her". Hvor ser du "skrive-"? Er nok meningen å fortelle om tabber ol. her, right? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Det står "din mest fatale leif her". Hvor ser du "skrive-"? Er nok meningen å fortelle om tabber ol. her, right? det og.. men også skriveleif Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Jeg har en tendens til å si feil navn til jenter i fylla.... "aaah, du er så deilig du Marte...." "MARTE!??!!?!?!?!?!?!??!!??!?".... Endret 25. juni 2004 av LarsP Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 En kamerat av meg tasta feil i lønnsbehandlingssystemet og utbetalte 150k i månedslønn til en av de ansatte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg har en tendens til å si feil navn til jenter i fylla.... "aaah, du er så deilig du Marte...." "MARTE!??!!?!?!?!?!?!??!!??!?".... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg glemmer ALLTID navn på folk jeg møter i fylla. Sinnsykt kjipt å møte folk uka etter, de husker ditt navn og du husker kun fjeset deres. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Rote med X'en... kommer aldri no godt ut av det Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg glemmer ALLTID navn på folk jeg møter i fylla. Sinnsykt kjipt å møte folk uka etter, de husker ditt navn og du husker kun fjeset deres. Da er du jo i det minste halvveis. jeg for min del husker ikke trynene heller Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Rote med X'en...kommer aldri no godt ut av det Skjedd altfor mange ganger.... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Rote med X'en...kommer aldri no godt ut av det Skjedd altfor mange ganger.... Alt for mangeganger.... Men prøver å holde meg selv i fletta nå... Vil ikke at det skal gjenta seg. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg glemmer ALLTID navn på folk jeg møter i fylla. Sinnsykt kjipt å møte folk uka etter, de husker ditt navn og du husker kun fjeset deres. WORD! Slik er det ALLTID med meg. Senest på fredag stoppet jeg opp og nistirra på en person som gikk forbi meg, uten å huske noe som helst om personen bortsett fra at jeg har sett den før. Irriterende! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Rote med X'en...kommer aldri no godt ut av det Skjedd altfor mange ganger.... Alt for mangeganger.... Men prøver å holde meg selv i fletta nå... Vil ikke at det skal gjenta seg. Mission impossible. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Mission impossible. Yup yup... Ekser er til for å friste... Vanskelig å ikke rote med en person du har rota med før og du vet hvor digg det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå