Gå til innhold

Sende videofiler med 7610 til pc?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skal jo ikke sende via multimedia da :p

Du skal ta i kabelen som hørte med telefonen, og ligge telefonen fra deg. Så skal du inn i programmet PC Suite som også hørte med telefonen, og trykke "overfør filer". Deretter browser du deg frem til det du vil ha, og høyreklikker/Nedlast. Eventuelt kopierer og limer inn der du måtte ønske. Det samme kan du gjøre andre veien, kopiere fra pcen og lime inn i ønsket mappe på telefonen.

Egentlig meget enkelt! ;)

Lenke til kommentar

Mange takk for svar Naxos

Ja , jeg vet du kan bruke kabeln, men jeg trodde det også var mulig å overføre bare fra telefonen, er jo ikke sikkert at du har PC med deg i elva når du fanger 12kg laksen, og vil skryte litt med det samme til kompisene :p

Lenke til kommentar

Hehe. Joa, skjønner. Og da skal du bruke mms, det stemmer.

Hvis du er i galleriet og klikker valg på bildet, uansett hvor stort det er, og velger send via multimedia, som du sier; så skal mobilen komprimere bildet til riktig størrelse av seg selv. Gjorde i hvert fall det hos meg. Etter det kan du sende til en annen mms kompatibel telefon, eventuelt til en mail adresse, så vennene dine kan se den store fisken på en PC. Det skal gå av seg selv, egentlig..

Edit: Gjorde det nettopp med et bilde på ~450 kb. Valgte send via multimedia, så stod det "åpner melding" en liten stund. Og jeg var inne i mms sendings fasen, og bildet tok 82 kb.. Så sendte jeg til en mailadresse, og alt gikk veldig bra :)

Endret av Naxos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...