Mr.Devil Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Glory-string? Var en på vg forumet som kom med den påstanden og sa at det hadde med stripperene i usa å gjøre... Hvem vet Lenke til kommentar
MsTwigi Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 ok, gutter... se her! Har dere lest posten til XoRc? der står det ganske bra forklart på hva G'en i G-string står for. Det har INGENTING med g-punktet å gjøre. Noen mener at det er formen på stringen når den er på, som gjør at den kalles g-string. Jeg mener da at den heller skulle blitt kalt for T-string om det var sannheten. G'en i G-string står for "girdle", girdle-string. Girdle betyr hofteholder. såh.. da er vel dette mysteriet oppklart? -Twigi Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg mener da at den heller skulle blitt kalt for T-string om det var sannheten. Man har da T-string også Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Nei nei folkens! Det står for gni/gnukke streng. Det er fordi den gnir seg mot godsaken til jenta hele tiden Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Voldsomt til respons det ble på denne da, artig En hel del forklaringer her, men ser ut som XoRc og MsTwigi har fasiten. Takker folkens Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 "I am finaly going to find out what the J in Homer J Simpson stands for. *gisp* My name is Home .. JAY Simpson" Det står sikkert for GE eller noe sånt? Hvem bryr seg om hva det står for så lenge man får den av dama. Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Tydligvis vet du ikke hvor det er Godt at noen vet det... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Godt at noen vet det... "You will never go anywere if you dont go inside!" *hint* Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 "You will never go anywere if you dont go inside!" *hint* "I've been everywere" Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 "I've been everywere" "And you still havent found it?" Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Synes Girl-String er en mer enn nok god forklaring... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Synes Girl-String er en mer enn nok god forklaring... finnes G-Streng for gutter også, nei jeg har ikke en leopard streng i skapet full av ting vi ikke vil lese om her Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Synes Girl-String er en mer enn nok god forklaring... da sir vi d... er ikke meningen og tenke med hodet på sånt... Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) har hatt en sånn diskusjon mellom meg og en venn (jente altså) på hva som er forskjellen på en tanga og en g-streng G-streng er sånn som går liksom litt innover etterhvert (sikkert ingen som skjønner hva jeg mener nå) og tanga er sånn med en tråd som bare går rett ned sånn Ekke helt sikker, enten sånn eller omvendt, mener det var sånn Men hvorfor det heter det vet jeg ikke...så da ble denne litt OT da EDIT: fjerna de fine (host) tengingene mine fordi de ble F###A Endret 29. juni 2004 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hmm... Hva står g'en i g-punkt for da? Bare jeg som ikke vet det Lenke til kommentar
adawen Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hmm... Hva står g'en i g-punkt for da? Bare jeg som ikke vet det G-punktet er oppkalt etter Ernst Grafenberg. Var vel han som "oppdaget" det, da.. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) G-punktet er oppkalt etter Ernst Grafenberg. Var vel han som "oppdaget" det, da.. "Inn og til venstre" er vel den mest tradisjonelle forklaringen fra gutter flest, som faktiskt ikke er så langt fra sannheten om man skal tro den tysk-amerikanske gynekologen Gräfenberg, som "fant" G-punktet. Kvinnens g-punkt befinner seg ett par centimeter inne i skjedens forvegg tett på urinrøret som er foran skjedeveggen, ifølge Gräfenberg. Endret 29. juni 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) har hatt en sånn diskusjon mellom meg og en venn (jente altså) på hva som er forskjellen på en tanga og en g-streng G-streng er sånn som går liksom litt innover etterhvert (sikkert ingen som skjønner hva jeg mener nå) og tanga er sånn med en tråd som bare går rett ned sånn Ekke helt sikker, enten sånn eller omvendt, mener det var sånn Men hvorfor det heter det vet jeg ikke...så da ble denne litt OT da Jeg som alltid har trodd at G-Strengen er tynnere en tangaen... Edit: Ble det noen demonstrasjon fra jenten's siden Endret 29. juni 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Artikkel G-streng er den 4. og dypeste strengen på fiolinen, den 3. og nest dypeste på cello og bratsj, den høyeste midtstrengen på gitar og den 1. og høyeste på kontrabass. Kilde: Caplex.no Edit: Kilde Endret 29. juni 2004 av Ext-Seeno Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jaja, holder nå en knapp på "Grrr-streng" eller "goddamnNICE-string" jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå