Apoc_ Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Con Air er genial! Man har jo Iron Eagle filmene. Kanskje ikke de beste i verden men... Iron Eagle er grei underholdning. Edit: Inlegg nr: 200. Endret 3. juli 2004 av Apoc_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Con Air er genial! Men jeg vil ikke si at det er en flyfilm. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Mener å huske at Into The Sun var bra. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Airplane.Men den er en crazy comedy den ruler :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Så Top Gun igjen for ikke så lenge siden, helt grei film med masse fete flysekvenser og rockemusikk (riiiiiiiide intoooooo the dangerzone!), men i overkant mange homoerotiske overtoner ala "You can be MY wingman anyday", hvorpå cruise smiler og svarer "And YOU can be mine". En annen scene der Iceman beskriver hvor rått han synes det er å fly (mens de er i lufta), han sier noe sånt som "It gives me a hardon", hvorpå copiloten svarer "Don't tease me!"..eh jada Lenke til kommentar
Izor Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Top gun så klart! Mener å ha sett en kul film om folk som slåss i luften. den ene har muligheten til å gjøre seg usynlig. Husker dog ikke hva den heter MED FLY så klart. Men så kan du jo se flykrasjen oppi alpene ekke helt sikker på om det karakteriseres som en fly film da:P Endret 9. juli 2004 av Izor Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Dambusters : http://www.imdb.com/title/tt0046889/ Den er genial. Lenke til kommentar
Pysj`n Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Alive..? Helt genial film....har sett denne flere ganger. Litt småekkelt når de begynner å spise likene av andre, men veldig spennende. Anbefales. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 http://www.apple.com/trailers/paramount/sk...orldoftomorrow/ Sky Captain and the World of Tomorrow. Litt fantasy inspirert, men tror denne kan bli en bra film Lenke til kommentar
stout Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hva er kriteriene for en "fly film" da? Hvis en motor er nok, så anbefaler jeg Donnie Darko Lenke til kommentar
rolfen Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Twelve O'Clock High! Usikker på hva du mener med flyfilmer, men United 93 er jo en god film. Således også Flight med Denzel. Airport-filmene er vel regnet som bra. Ellers er flyscenene i Battle of Britain meeget bra. Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Sikkert ikke den type film trådstarter ser etter ved å dømme svarene her i tråden, men for å nevne det så er United 93 meget intens, sterk og godt gjennomført. Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Flyboys og Stealth hvor sistnevnte har blirt universielt panna og forhatt av hele solsystemet vårt. Lenge siden jeg så den, men jeg ser ikke hva som er gale med den HVIS det er action, raske sekvenser, sci-fi og god musikk du er ute etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå