Gå til innhold

Får error beskjeder på CS!

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå begynner jeg å bli sinna. Jeg var på butikken i dag og kjøpte Half Life Generation 3.

Når jeg kom hjem så installerte jeg Half Life. Så installerte jeg CS, og oppdaterte til 1.5.

Filnavnet til 1.5 updaten heter "csv15full". Etterpå gikk jeg inn på Half Life, skreiv inn CD-Keyen, og gikk ut av det. Så gikk jeg inn i CS, og trykket på "Play CS".

Og trykket etterpå på "Play Online" og da kom det opp noe update greier. Og jeg trykket på OK eller noe. Så kom det bare en salgs feilmelding og da gikk den bare ut av spillet.

Etterpå det så prøvde jeg og gjøre det samme en gang til og da trykket jeg på cancel på update greiene. Så kom jeg endelig inn på internett spillet, da lastet den ned masse servere.

Og etterpå det så prøvde jeg og trykke på en. Men da kom det bare noe med at de andre hadde noe annet protocol version, som jeg ikke skjønte noe av.

Da ikke det gikk så prøvde jeg og create eget game som andre kunne joine. Men da fikk jeg bare denne feilmeldingen opp: Could not load library C:\Sierra\Half Life\cstrike\cl_dlls\client.dll

Den har jeg forresten fått opp mange andre plasser jeg trykker inne på CS.

Å da ble jeg forbanna! :devil: Jeg betalte liksom 230 kr for dette! Å hvis ikke det funker, så skal jeg ha pengene tilbake! Og jeg hadde gledet meg til og spille CS i hele dag!! :cry:

Jeg har ikke steam og jeg har versjon 1.5!

Håper noen kan hjelpe en stakkar som ikke får til og spille CS... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...