Swafty Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hei! Nå begynner jeg å bli sinna. Jeg var på butikken i dag og kjøpte Half Life Generation 3. Når jeg kom hjem så installerte jeg Half Life. Så installerte jeg CS, og oppdaterte til 1.5. Filnavnet til 1.5 updaten heter "csv15full". Etterpå gikk jeg inn på Half Life, skreiv inn CD-Keyen, og gikk ut av det. Så gikk jeg inn i CS, og trykket på "Play CS". Og trykket etterpå på "Play Online" og da kom det opp noe update greier. Og jeg trykket på OK eller noe. Så kom det bare en salgs feilmelding og da gikk den bare ut av spillet. Etterpå det så prøvde jeg og gjøre det samme en gang til og da trykket jeg på cancel på update greiene. Så kom jeg endelig inn på internett spillet, da lastet den ned masse servere. Og etterpå det så prøvde jeg og trykke på en. Men da kom det bare noe med at de andre hadde noe annet protocol version, som jeg ikke skjønte noe av. Da ikke det gikk så prøvde jeg og create eget game som andre kunne joine. Men da fikk jeg bare denne feilmeldingen opp: Could not load library C:\Sierra\Half Life\cstrike\cl_dlls\client.dll Den har jeg forresten fått opp mange andre plasser jeg trykker inne på CS. Å da ble jeg forbanna! Jeg betalte liksom 230 kr for dette! Å hvis ikke det funker, så skal jeg ha pengene tilbake! Og jeg hadde gledet meg til og spille CS i hele dag!! Jeg har ikke steam og jeg har versjon 1.5! Håper noen kan hjelpe en stakkar som ikke får til og spille CS... Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Du er nødt til å laste ned halflife version 1.1.10 . http://www.ausgamers.com/files/details/html/2457 Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hvorfor ikke bare gå videre og begynne med 1.6? Meningsløst å fortsette med 1.5 i grunn.. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Hvorfor ikke bare gå videre og begynne med 1.6?Meningsløst å fortsette med 1.5 i grunn.. Skal jeg ha Steam også til 1.6?? Jeg får bare feilmeldinger i Steam... Jeg er skikkelig n00b i CS. Fikk det jo igår.... Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) 1,6 rules steam is the troublestarter for d meste Endret 25. juni 2004 av jalla`n Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Du trenger ikke Steam for 1.5 men for 1.6 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Nå har jeg Steam og versjon 1.6. Og det funker veldig bra nå. takk for hjelpen alle sammen! Bare at det kommer noen ganger når jeg spiller "Warning: Connection Problem". Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det kan også ha noe med serveren du spiller på. Siste update av HLDS (cs server softwaren) har en alvorlig feil i seg, noe som fører til at serveren plutselig henger helt og bruker all CPU på serveren. Ganske irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå