OlaTK Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Driver å ser på AMD 64. Hva vil dere anbefale? Skal kjøpe fra netshop.no har sett på denne CPU'en CPU funker den? kan også anbefale HK, og RAM. Alt skal være kjøpt hos netshop.no Lenke til kommentar
xhilerate Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Velg AMD Athlon64 3200+. I forhold til pris/ytelse er den gunstig. Det er to varianter: 1) 2.2GHz 512kB cache 2) 2.0GHz 1024kB cache Selv har jeg variant 2. De yter omtrent likt. Fordelen med mye innebygget cache er at prosessoren lagrer mer data internt. Den kan da prosessere raskere uten å hente eksternt. Men, til gjengjeld er den klokket lavere. Lenke til kommentar
drseafood Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Men den versjon 2 som du har er nå nermest umulig å få tak i. Jeg har sjekket de fleste nett-butikkene jeg kjenner til og det eneste jeg fikk tak i er en demo-cpu. Ryktene vil ha det til at de faser ut de med 1 mb cache da det er "forbeholdt" FX prosessorene. Hvor mye sannhet som er i det vet jeg ikke, men siden det "bare" er 3400+ og 3700+ som har 1 mb cache igjen så kan det jo tenkes at det er noe i det. DrSeafood Lenke til kommentar
gotark Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 og sett at de skal yte omtrent det samme, 2GHzen holder en litt bedre temperatur. Sånn tenkte jeg iallefall da jeg kjøpte min Lenke til kommentar
xhilerate Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 1 stk tilgjengelig hos komplett, men uten vifte. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122838&cks=PRL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå