Gå til innhold

ATI vs. Nvidia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så lenge kortet du har klarer å kjøre spillene du spiller så er d ikke så farlig...hvis man spiller f.eks ut03 og kan ha alt på max med et 9700pro hva skal man da med et kort som koster 5000kr når man ikke får mer ytelse i d spillet :laugh:

Lenke til kommentar
Og det store spørsmålet er nå oppklart, om hvem som er best av Nvidia Geforce 6800 ultra og ATI Radeon X800XT. og vinneren er ATI Radeon X800XT.

testen er av Pc Gaming World, som har kommet frem til med sine tester at ATI er vinneren.

er det PC gaming world fra juni jeg såg vertfall ikke no om det i juni, baldet.....??? må vel være juli da? abonnerer du?

Endret av Åsmund@ATi
Lenke til kommentar

Bare å se topicen på dette får meg til å grue meg til i morgen! Har vi ikke hatt nok av ATI vs Nvidia? Den som kjøper et kort er som regel godt underettet med tester osv. Og jeg stoler absolutt ikke på en eneste test av et pc magasin. Nvidia har ikke engang offisiellt lansert sine nye forceware drivere.. Synes egentlig jeg ser et ganske likt bilde mellom de 2 jeg (på inet) Og med nye drivere blir det hvertfall ikke dårligere..

Lenke til kommentar
Og det store spørsmålet er nå oppklart, om hvem som er best av Nvidia Geforce 6800 ultra og ATI Radeon X800XT. og vinneren er ATI Radeon X800XT.

testen er av Pc Gaming World, som har kommet frem til med sine tester at ATI er vinneren.

noen url? testet de x800pro mot 6800gt også?

Lenke til kommentar

PC Gaming World er ikke de eneste som tester grafikk-kort :roll: For å kåre en vinner må man (helst) sammenligne flere tester (Anandtech, Guru3D, Xbit Labs, Hardware.no, f.eks), ha egne mål og ønsker for hva kortet klarer (8xAA? 16xAF? 3DMark? 2xslots, lyd, pris, etc. etc.)og da har man vinneren. Men hva man kjøper kommer an på preferanser og ønsker.

Kan legge ut resultatene til PC Gamig World (Juli utaven) om noen ønsker det?

Endret av -NeoRag-
Lenke til kommentar

PC Gaming World er ikke de eneste som tester grafikk-kort :roll: For å kåre en vinner må man (helst) sammenligne flere tester (Anandtech, Guru3D, Xbit Labs, Hardware.no, f.eks), ha egne mål og ønsker for hva kortet klarer (8xAA? 16xAF? 3DMark? 2xslots, lyd, pris, etc. etc.)og da har man vinneren. Men hva man kjøper kommer an på preferanser og ønsker.

Kan legge ut resultatene til PC Gamig World (Juli utaven) om noen ønsker det?

ja kan sikkert legge ut resultater.. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...