Boxster Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg har et problem som for meg er meget snålt. Jeg har et ATI Radeon 9500PRO kort. Dette er ikke det beste på markedet, men jeg pleier aldri oppleve at jeg ikke kan kjøre et program. Ihverfall ikke et Win program. Men så skaffe jeg meg et kartplotting program som en bruker med GPS. Problemet er at programet er rimelig gammelt, derfor kan en ikke bruke det om en ikke setter oppløsingen til 256 farger. Jeg med min ati driver kan ikke det. Jeg kan kun velge mellom 16 og 32bits. Så er der noen som sitter med en smart måte og få opp de lavere valgene slik at jeg kan bruke programet? Jeg vet jeg kan installere en gammel nok driver og det vill fikse det, hvis en slik finnes, men jeg har mer lyst til og beholde den jeg har. Alle seriøse tips taes imot med TAKK. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Veldig usikker her, men kan du ikke høyreklikke, og velge kjør i 256 farger? Eller så kan du jo se om du får tak i en gammel pc, og kjøre det på denn. Håper dette hjelper. Lenke til kommentar
oksa Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 winxp har jo en kompatibilitetmodus. høyreklikke og velge win95 og 256 farger Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det de mener er at du skal høyreklikke på exe-fila til kartprogrammet, velge properties/compatibility og velge det du vil, og så apply. Så kjører du programmet pånytt. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Om det er C-Map så kjører ikke dette mere en 256farger om du kjøpte det igår ... Og jeg som har enda gamlere skjermkort Radeon7500 >6.14.10.6404 driver og kan da kjøre 256 farger om jeg vil . Lenke til kommentar
Boxster Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Takker for hjelpen. Det funker bra og bruke kompatibilitetsmodus. Det var et godt og enkelt råd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå