allyse Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Jeg skal få inn UPC internett på Mandag (etter planen) og med det lurer jeg på hvilke programmer jeg trenger for å få maksimalt ut av linja (den derre 750kbs linja)Bør jeg ha noen ekstraprogrammmer OG er det anbefalt å innstallere den CD'en som følger med? Før folk begynner å mase: Jeg er ikke negativt stillt til UPC (lengre) Jeg har hatt kabel tv i 20 år i det samme huset, og har aldri hatt flere problemer med UPC enn noen andre. UPC har t.o.m hjulpet meg noe enenormt for å få tillgang til internett. Jeg kan ikke få ADSL, eller trådløst hvor det er sagt. Jeg trenger bare en 24/7 ok-rask nedlastlinje. Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
gørregurk Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Hei! Det er ikke nødvendig å installere den programvaren som følger med hvis du har Win ME eller nyere. Det kan være lurt å gå gjennom cd`en for å se etter om det er noe du kan bruke. Jeg har brukt UPC sitt internett i to år nå og det eneste jeg har funnet ut er at det kan lønne seg å bruke en download akselerator når du skal laste ned noe fra nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå