amobil_t610 Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Heisann, vet at det står veldig mye om nokia 7610 rundt forbi.. men er det noen som vet en plass på INTERNETT man kan kjøpe nokia 7610 (som selvfølgelig er på lager). Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Du må nok bare smøre deg med tålmodighet å helst forhåndsbestille hos en webshop. Det er det de fleste har gjort... De får 7610 på lager på PCutsyr.no 27.06... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Den lokale rimi butikken vel?! Neida. Jeg bestilte da pcutstyr hadde noen få inne på lager. Man må være raskt ute vet du Lenke til kommentar
amobil_t610 Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Den lokale rimi butikken vel?! Neida. Jeg bestilte da pcutstyr hadde noen få inne på lager. Man må være raskt ute vet du okej.. hva gav du for den og er du fornøyd (størrelse/funksjoner etc) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg ga litt over 4800,- for den og da var porto regnet med. Er veldig fornøyd så langt. Den er slankere enn 6600 og det er bare positivt. Den ligger ganske godt i hånda. Tastene er litt uvant i starten, men etter et par dager så er man vant til tastene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå