Zpurs Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hei folkens! Har kjøpt spillet, registret at det ligger ved tastaturet hjemme og venter på å bli installert på mandag.... Er i fokkings forsvaret jeg vett, så det skal bli godt med litt fri de neste ukene...! Har lest mye om spillet på nettet, og hvis det er så kult som det er beskrevet, blir dette bare helt konge! er det kommet noen servere i "nærheten" da? gidder ikke høy ping... Håper å treffe/skyte en del av dere online fremover... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg har allerede fått spillet. Og jeg betalte ikke ei krone i moms/toll osv. Det er ikke bestandig du får toll/moms på ting som er såpass nært 200kr. Kommer an på hvor pirketet de på posten er. Har bestillt til mellom 200-350kr flere ganger, og har bare fått moms/toll på 2 ting (av 8) så alt i alt har jeg spart endel Mao £17.99*12.65 = 227.57NKr Det kommer ikke annpå hvor pirkete de er... Hvis det er 201kr så må du betale moms. Punktum. Det posten dog gjør er å ta stikkprøver, siden de ikke har ressurser til å sjekke alle. Derfor er det ikke alltid at pakken blir sjekket. Så du tar nok feil hvis du tror posten har vært snill. Lenke til kommentar
Farnoy Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Tro meg, Joint Operations er et av de fetere onlinespillene jeg har spilt på en stund. Utrolig morsomt om du får med deg en gjeng også, da teamwork belønnes. Snike seg gjennom buskene side om side med lagkameratene om natta for å ta over et punkt er virkelig spennende. Liker også det at kjøretøyene ikke er spesielt dominerene, og brukes først og fremst som transportmidler istedenfor supervåpen. Anbefales Mitt nick i spillet er xuOseraph, forresten. Endret 10. juli 2004 av Farnoy Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Jeg har allerede fått spillet. Og jeg betalte ikke ei krone i moms/toll osv. Det er ikke bestandig du får toll/moms på ting som er såpass nært 200kr. Kommer an på hvor pirketet de på posten er. Har bestillt til mellom 200-350kr flere ganger, og har bare fått moms/toll på 2 ting (av 8) så alt i alt har jeg spart endel Mao £17.99*12.65 = 227.57NKr Det kommer ikke annpå hvor pirkete de er... Hvis det er 201kr så må du betale moms. Punktum. Det posten dog gjør er å ta stikkprøver, siden de ikke har ressurser til å sjekke alle. Derfor er det ikke alltid at pakken blir sjekket. Så du tar nok feil hvis du tror posten har vært snill. pirke, pirke.... Jeg har sluppet å betale mange ganger, så da driter jeg egentlig i hvorfor Endret 10. juli 2004 av C4STOR Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 ehh...er en god del bugs ja..kan kjøre med båten på LAND hvis jeg skyter meg basookaen og trykker ammoknappen kjapt så kan jeg skyte igjen med en gang..osv osv..er en god del bugs.. Lenke til kommentar
Zpurs Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Har det ikke kommet en bugfix som ordner dette da, hvis ikke er det jo tafatt! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 det har vert 3-5 updates. noen fikset bugs og noen upgraterte grafiken Lenke til kommentar
Pysj`n Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg har kjøpt spillet, men har ikke fått det enda....play.com er "out of stock" Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Tror jeg skal finne fram JO for å spille det igjen etter å ha vært borte noen dager... Ingen fler som har noe å si om JO? Noen klan-rekruttering på gang? (jeg vet at det spørsmålet er for et annet subject, men jeg bare slengte den med posten min her...) Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Kjøpte det for en par dager siden etter at jeg leste omtalen, hakke kommet i posten enna da. Det er faktisk første gangen jeg har kjøpt et spell som jeg har verken hørdt eller brydd meg no om før omtalen. Etter det dere har sagt på denna tråden så tviler jeg på at jeg blir skuffa. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Jeg ble skeptisk til spillet når jeg testet demoen. Men jeg ble litt fristet når jeg leste forskjellige omtaler. Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte det. Et av de bedre spillene jeg har spillt på lenge. Lenke til kommentar
Dimitri Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Hallais alle sammen! Jeg får ny pc nå til uken (en bærbar bad boy) og gleder meg som et lite barn til å spille joint ops! Har spilt delta force før og ble helt hekta.. Desverre har jeg ikke hatt nett/brukbar pc den siste tiden så det har ikke blitt mye spilling! Vi sees på nett (vi treffes i hvertfall:-)) Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Fikk det i posten idag! Ble litt redd da jeg så at den brukte delta force grafikk motorn, men når jeg satt ned alt tell minimum ble det bra. Vakke så fantastisk som jeg regna med, men det vart verdt det! Liker best å spelle på servere med rundt 140 andre spøllere, kaos er morro! Lenke til kommentar
Dimitri Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hei igjen! Jeg lurer på en ting.. En venn av meg sier han har Joint ops og spurte om han skulle kopiere det til meg.. Jeg mener at da vil jeg ikke kunne spille på nett, stemmer dette? Dette er kanskje mange som har meninger om spillkopiering, men jeg bare lurer om det stemmer, sier ikke at jeg dermed vil kopiere spillet.. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Det stemmer nok. For å få tilgang til online spillet må man taste inn CD- key - og hvis CD- keyen er brukt av kompisen din, og han har logget seg inn og opprettet en "account", så vil ikke du få muligheten til å logge deg på.....trur eg..... Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 innkjøpt og innstalert. Første spillet jeg har kjøpt meg på mange år, men angrer ikke et sekund! var verdt hver ei krone (399 på elkjøp). masse morro.... nesten synd det er sommer! Lenke til kommentar
Dimitri Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Har kjøpt det jefg også.. Installerte det på maskinen til sjefen på jobben og har spillt gjennom treningsoppdragene nå i helgen. Linjen er for dårlig til å komme på nett med gitt, så det blir flott å få egen linje på hybelen snart! Er det noe spessielt sted (les: server) dere som spiller samles på? Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Mange her sier at dette spillet er morsomt??? Virker som dette spillet har en del mangler, fysikk, 5/10grafikk osv. Virker som at dette kommer til å bli et spill, som alle kommer til å syns er dritfett i starten. Men etter noen uker er det glemt.. Sier bare HF2, DOOM III OG BF2...(Men har en liten mistanke om at en av disse spillene ikke kommer til å levere sakene, og heller bli en stor skuffelse) Endret 17. juli 2004 av Sap15 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hvordan er spillet på singleplayer? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 det er ikke SP, det er kun noen traning missons, der du lærer alt fra å bruke sniper rifla til å lære å bruke helicoptere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå